آزمون استخدامی گروه صنعتی ایران خودرو 16 بهمن ماه برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، آزمون استخدامی گروه صنعتی ایران خودرو در سال 1399 صبح روز پنجشنبه 16 بهمن ماه در شهرستان های تهران و کرج برگزار می گردد.

آزمون استخدامی گروه صنعتی ایران خودرو 16 بهمن ماه برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ عینک سفارشی، آزمون استخدامی گروه صنعتی ایران خودرو در سال 1399 ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 16 بهمن ماه در شهرستان های تهران و کرج برگزار می گردد.

داوطلبان شرکت در این آزمون باید از روز 14 بهمن ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود اقدام نمایند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت ورود به جلسه و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

همه متقاضیان این آزمون ضروری است از روز سه شنبه 14 بهمن ماه به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام کرده و یک نسخه پرینت از فرم مذکور را در جلسه آزمون همراه داشته باشند.

متقاضیانی که در حال حاضر با استناد به مدارک پزشکی مبتلای قطعی به ویروس کرونا هستند، می بایست با رعایت ضوابط بهداشتی در تارخ 15 بهمن ماه با مراجعه به باجه برطرف نقص گواهی یا تاییدیه بیمارستان را به مسئول باجه ارائه نمایند تا تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون آن ها بعمل آید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آزمون استخدامی گروه صنعتی ایران خودرو 16 بهمن ماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون استخدامی گروه صنعتی ایران خودرو 16 بهمن ماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید