251 واحد اقامتی در رشت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، میر شمس مؤمنی زاده در تبادل نظر با خبرنگاران با بیان اینکه ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان رشت از ماه های گذشته تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی را انجام داده است، اظهار کرد: 251 واحد اقامتی اعم از هتل، مهمان پذیر، مسافر کاشانه، مجتمع های اقامتی، اقامتگاه بوم گردی برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی در شهرستان رشت در نظر گرفته شده است.

251 واحد اقامتی در رشت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

وی اضافه کرد: این تعداد واحد اقامتی با 852 اتاق، 2 هزار و 264 تخت و 25 هزار و 305 جایگاه در شهرستان رشت آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

فرماندار رشت در ادامه با بیان اینکه 85 مدرسه با 700 کلاس نیز برای اسکان مسافران اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی در سه درجه یک، دو و سه آماده شده است، گفت: 20 غرفه صنایع دستی و 5 غرفه جمعیت هلال احمر و دستگاه های خدمات رسان و یک نماز خانه سیار برای خدمات رسانی به مسافران در نظر گرفته شده است.

وی یاد آورشد: 7 مرکز اطلاع رسانی در مبادی ورودی شهرستان رشت برای هدایت مسافران و توزیع دفترچه راهنما و نقشه راه اندازی شده است.

مؤمنی زاده با بیان اینکه در شهرستان رشت برنامه های متنوعی برای سرگرمی همشهریان و مسافران تدارک دیده شده است، گفت: اجرای تئاتر خیابانی در پیاده راه فرهنگی رشت، اجرای موسیقی سنتی و آئین های بومی - محلی نظیر لافند بازی و عروس گولی در موزه میراث روستایی و برپایی نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای محلی در پارک شهر، پیاده راه فرهنگی رشت، جاده رشت به انزلی و جاده رشت به فومن مهمترین این برنامه ها است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "251 واحد اقامتی در رشت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "251 واحد اقامتی در رشت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید