گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ امروز معرفی می گردد

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، گوشی هوشمند گلکسی Z Flip 4 سامسونگ امروز در رویداد Unpacked سامسونگ معرفی خواهد شد. این شرکت در کنار گلکسی Z Flip 4 از گلکسی Z Fold 4، سری گلکسی واچ 5 و گلکسی بادز 2 پرو نیز رونمایی خواهد نمود. پیش از این اطلاعاتی در مورد طراحی، مشخصات و قیمت این گوشی هوشمند منتشر شده بود.

گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ امروز معرفی می گردد

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، گوشی گلکسی Z Flip 4 با طراحی دو رنگ و دوربین دوگانه پشتی ارائه می گردد. در زیر دوربین ها، یک چراغ قوه LED نیز مشاهده می گردد. در قسمت پایین، خشاب سیم کارت، میکروفون، مشبک بلندگو و پورت شارژ USB Type-C به چشم می خورند. در سمت چپ دستگاه نیز دکمه تنظیم صدا و پاور قرار دارند.

قیمت و دسترسی

گوشی گلکسی Z Flip 4 سامسونگ در چهار رنگ بنفش، گرافیتی، پینک گلد و خاکستری و در دو پیکربندی 8 گیگابایت رم+ 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد. نسخه 8 گیگابایت رم+ 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 1109 یورو (1123 دلار امریکا) و نسخه 8 گیگابایت رم+ 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 1169 یورو (1184 دلار امریکا) به فروش خواهد رسید.

مشخصات گلکسی Z Flip 4 سامسونگ

طبق اطلاعاتی قبلی، این دستگاه انرژی خود را از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی تامین می نماید. علاوه بر این، این دستگاه با یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی و شارژ 25 واتی ارائه می گردد. گلکسی Z Flip 4 سامسونگ با یک پنل تاشو 6.7 اینچی AMOLED با پشتیبانی از نرخ رفرش 120 هرتز عرضه می گردد.

این گوشی تاشو بعلاوه به یک صفحه نمایش ثانویه 1.9 اینچی AMOLED نیز مجهز شده است و OneUI 4.0 مبتنی بر اندروید 12 را اجرا می نماید. دوربین دوگانه پشتی این دستگاه، از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است. برای دوربین سلفی و تماس های ویدئویی نیز یک دوربین جلوی 10 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

به "گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ امروز معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ امروز معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید