گل محمدی: بازیکنان پرسپولیس نشان دادند مرد روزهای سخت هستند

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، سرمربی پرسپولیس با تمجید از بازیکنان این تیم، سرخپوشان را مرد روزهای سخت نامید.

گل محمدی: بازیکنان پرسپولیس نشان دادند مرد روزهای سخت هستند

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی درباره ملاقات فردا (شنبه) مقابل پدیده خراسان گفت: ابتدا سال نو را به همه تبریک می گویم و آرزو می کنم سال جاری برای همه ایرانی ها همراه با اتفاقات خیلی خوبی باشد. جا دارد از استقبال زیاد طرفداران عزیز مشهدی تشکر کنم که در فرودگاه، هتل و همچنین جهت رسیدن به هتل در کنارمان بودند. مشهد همواره برای من شهری خاطره انگیز و دوست داشتنی بوده؛ خوشحالم که دوباره در مشهد و در محضر امام رضا (ع) هستیم. طرفداران مشهدی جزو بهترین ها هستند و باز هم از آنها تشکر می کنم.

وی ادامه داد: فردا بازی مهمی با پدیده داریم. چیزی به اسم بازی آسان در لیگ وجود ندارد و هرچه به انتها فصل نزدیک می شویم، بازی ها حساس تر و سخت تر هم می شوند.

گل محمدی گفت: مثل همواره تیم حریف را بررسی نموده ایم و نقاط ضعف و قوت شان را می شناسیم. پدیده تیم خیلی خوبی است که به لحاظ سرعتی، بازیکنان خوبی دارد. ما هم در این مدت تمرینات خوبی داشته ایم و یک بازی محبت آمیز هم مقابل سایپا داشتیم که محک خوبی برای تیم بود.

سرمربی پرسپولیس در انتها گفت: بعد از تعطیلی چند روزه لیگ، این اولین بازی است و قطعاً بازگشت به شرایط مسابقه سخت است. به همه بازیکنان تیم ایمان داریم؛ آنها نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند و با تمامی مشکلاتی که دارند، با تمام وجود در خدمت تیم هستند. به تک تک شان افتخار می کنیم و مطمئن هستم که برای سربلندی پرسپولیس و طرفداران، حتی حاضرند از جان شان مایه بگذارند. بازی راحتی در پیش نداریم و برای انجام یک بازی خوب و ان شاءالله کسب پیروزی به اینجا آمده ایم. امیدوارم با یک بازی حساب شده بتوانیم پیروزی را به طرفداران مان هدیه کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گل محمدی: بازیکنان پرسپولیس نشان دادند مرد روزهای سخت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: بازیکنان پرسپولیس نشان دادند مرد روزهای سخت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید