گزینه نهایی تصدی مدیر عاملی منطقه آزاد کیش چه کسی خواهد بود؟

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، خبرگزاری خبرنگاران- با گذشت بیست و شش روز از شروع بکار سعید محمد بعنوان دبیر شورای عالی منطقه ها آزاد و ویژه مالی کشور، به غیر از منطقه آزاد اروند ، هنوز شرایط مدیران سایر منطقه ها آزاد فعال در کشورشامل (کیش، قشم، چابهار، انزلی، ارس و ماکو) مشخص تکلیف نشده است.

گزینه نهایی تصدی مدیر عاملی منطقه آزاد کیش چه کسی خواهد بود؟

این در حالی است که متاسفانه طی سال های اخیر بعضی کم کاری و رانت بازی ها در این منطقه ها باعث شده ، عملکرد این منطقه ها با اهداف مشخص شده در قانون برای شکل گیری آن ها فاصله بگیرد و اثرگذاری که این منطقه ها می توانستند بر رونق مالی کشور داشته باشند را شاهد نباشیم.

در میان منطقه ها آزاد فعال در کشور ، تنها مدیر عامل منطقه آزاد اروند در سفر اخیر دبیر شورای عالی منطقه ها آزاد به آبادان و خرمشهر معرفی شده و گفته می گردد در سفر بعدی وی که به منطقه انزلی خواهد بود ، مدیر عامل منطقه آزاد انزلی نیز معرفی خواهد شد.

بعلاوه در چند روز اخیر اخباری مبنی بر انتخاب مجتبی ثابتی بعنوان گزینه جدی تصدی مدیر عاملی منطقه آزاد کیش مطرح شده است.

در سوابق مجتبی ثابتی که متولد 1368 است مشاور فرمانده کل سپاه در سال 96 تا 98،مدیر کل بازرسی و نظارت دانشگاه های استان تهران ،قم و سمنان، عضو کمیته معاملات دانشگاه آزاد،مدیرعامل بنیاد نجوا بزرگترین مرکز منابع انسانی و مشاور دکتر سعید محمد آمده است.

وی در مصاحبه با خبرنگار وبلاگ عینک سفارشی در تایید و یا رد این خبر گفت: این موضوع مطرح است ولی اجازه بدهید اخبار نهایی در این باره به وسیله روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی منطقه ها آزاد اطلاع رسانی گردد.

گقتنی است ، پیش از این اسامی افرادی مانند غلامحسین مظفری مدیر عامل سابق منطقه آزاد کیش که در اسفندماه 99 به علت مخالفت با نزدیکان روحانی در مداخله در اموربرکنار شد و بعلاوه افشار فتح اله زاده از مشاوران و مدیران وزارت صمت برای تصدی مدیر عاملی منطقه آزاد کیش در رسانه ها مطرح بود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "گزینه نهایی تصدی مدیر عاملی منطقه آزاد کیش چه کسی خواهد بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه نهایی تصدی مدیر عاملی منطقه آزاد کیش چه کسی خواهد بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید