وزیر آموزش و پرورش: ورود وسایل مخل نظم کلاس به مدرسه ممنوع است

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، وزیر آموزش و پرورش گفت: در یک محیط آموزشی و برای دانش آموز ورود بعضی از وسایل که مخل نظم مدارس نمی شوند مانعی نیست؛ اما ورود آنچه که مخل نظم مدارس خواهد شد ممنوع است.

وزیر آموزش و پرورش: ورود وسایل مخل نظم کلاس به مدرسه ممنوع است

به گزارش مهر، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که ورود چه وسایلی به مدرسه ممنوع است؛ گفت: آئین نامه انضباطی در هر مدرسه معین نموده است که ورود چه وسایلی به مدرسه ممنوع است؛ کل مصادیق معین شده است.

نوری تاکید نمود: در یک محیط آموزشی و برای دانش آموز ورود بعضی از وسایل که مخل نظم مدارس نمی شوند مانعی نیست و می آورند و معلمان هم کاری ندارند اما ورود آنچه که مخل نظم مدارس هستند ممنوع است.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که مدیران و معلمان چگونه می توانند از ورود وسایل ممنوعه به مدارس جلوگیری نمایند؛ گفت: خوب معمولاً این اقدامات فقط توصیه ای است؛ ممکن است یک دانش آموز هم گوشی موبایلش را به مدرسه ببرد و اتفاقی نیفتد اما اگر مخل نظم کلاس باشد؛ قوانین و مقرراتی وجود دارد. البته مواجهه مدیران و معلمان هم نه اینکه تنبیه باشد؛ اما به گونه ای با دانش آموزان صحبت گردد که مطلع باشند که وقت دیگران و وقت خودشان را نگیرد.

پیش از این محمد مهدی کاظمی معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش هم در تبادل نظر با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که آیا توصیه ای به مدیران مدارس برای بازرسی بدنی دانش آموزان و بعلاوه جلوگیری از ورود موبایل به داخل مدارس شده است گفت: توصیه خاصی به مدیران نشده است اما طبق ضوابط آموزش و پرورش ورود بعضی اقلام به مدرسه مجاز نیست و ممکن است مدیران در این زمینه کنترل داشته باشند.

منبع: فرارو

به "وزیر آموزش و پرورش: ورود وسایل مخل نظم کلاس به مدرسه ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر آموزش و پرورش: ورود وسایل مخل نظم کلاس به مدرسه ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید