لوکس ترین ایرلاین های جهان

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، لوکس ترین ایرلاین های جهان

پرواز برای بسیاری از ما اغلب تجربه دلچسبی نیست، به خصوص وقتی مدت زمان سفر طولانی می گردد. ولی الزاما همواره هم پرواز به معنی سفر ناخوشایند نیست. بعضی از خطوط هواپیمایی با امکانات بیشماری که برای مسافران فراهم می نمایند، سفر با هواپیما را تبدیل به جادوی پرواز با یک پرنده آهنی بزرگ و مجهز می نمایند. در اینجا بعضی از لوکس ترین ایرلاین های جهان را به شما معرفی خواهیم کرد. با خبرنگاران همراه باشید.

لوکس ترین ایرلاین های جهان

5) قطر ایرویز

یکی از شش ایرلاینی که جایزه پنج ستاره پروازهای آسیایی را دریافت نموده قطر ایرویز(Qatar Airways) است که مهمان نوازی را به آسمان خاورمیانه هدیه می دهد. اگر برای کلاس بیزنس کابینی به میزان 10 استخر شنای المپیک کافی نیست شاید یک کیت از محصولات جورجیو آرمانی بتواند شما را راضی کند.

گارانتی خرید بلیط مقرون به صرفه قطر ایرویز

4) امارات

دست کم یکی از پروازهای لوکس آسمان، هواپیمایی امارات(Emirates) است. هواپیمایی امارات به شما اتاقکی مجلل و حمامی جداگانه ارائه می دهد. امارات لوازم آرایش بولگاری به همراه دوش آبگرم، ماساژ و سالن استراحت را در اختیار مسافران خود قرار می دهد چون می داند چگونه از مسافران خود پذیرایی کند. در این پرواز می توان برترین غذاها را از منوی خود انتخاب کرد. سفر با امارات رویایی به نظر می رسد.

گارانتی خرید بلیط مقرون به صرفه هواپیمایی امارات

3) کاتای پاسفیک

کاتای پاسیفیک (Cathay Pacific) از نظر خدمات و چیدمان منحصربه فرد صندلی ها در سه ردیف برنده جایزه شده است.

سرویس فرست کلاس کاتای پاسفیک به قدری لوکس و مجلل است که گویا به جای کابین در یک گالری هنری قرار دارید. این کابین با مجسمه های زیبا که به وسیله هنرمندان سرشناس ساخته شده آراسته شده اند. کابین کاتای پاسفیک به گونه ای تنظیم شده که فضای بیشتری در اختیار مسافر قرار می دهد که بتواند به راحتی به استراحت، تماشای برنامه مورد علاقه در مانیتورهای شخصی بپردازد. نوشیدنی های گرانقیمت و خاویار اعلادر وعده های غذایی ثابت است.

2) سنگاپور ایرلاینز

اولین گام در پروازهای سنگاپور ایرلاینز(سنگاپور Airlines) این است که لباس های خود را عوض نموده و لباس راحتی منزل بپوشید. صندلی های کابین به وسیله طراح معروف فرانسوی طراحی و با چرم معروف ایتالیایی ساخته شده است. یک تلویزیون ال سی دی 23 اینج شما را سرگرم می نماید و درب های کشویی سوییت موجب می گردد حریم شخصی خود را در هواپیما داشته باشید.

این سوئیت ها بسیار فریبنده و بی نظیر هستند. بعلاوه داشتن صندلی های چرمی راحت، بیشتر احساس سفر در یک کشتی بزرگ لاکچری را می دهد تا سفر با هواپیما.

1) اتحاد ایرویز

لوکس ترین ایرلاین اتحاد ایرویز(Etihad Airways) است که در آن هر چیزی که یک مسافر آرزویش را داشته باشد در این ایرلاین یافت می گردد. خارج از جوایز چندگانه جهانی (نظیر ایرلاین پیشرو جهان- فرست کلاس، ایرلاین پیشرو جهان- بیزنس کلاس، برترین خدمه پرواز در جهان و حتی برترین ایرلاین جهان در سال 2015؛ این عنوان ها را برای هفت سال پیاپی کسب نموده است) لاکچری ترین رده پرواز را با ایرلاین اتحاد می توان تجربه کرد. سوئیت شخصی با یک تلویزیون 23 اینچی، وعده های غذایی بی نظیر، بار شخصی، صندلی ماساژور و امکانات دیگری را عرضه می دارد؛ اما از همه بهتر ارائه فضای شخصی مختص مسافر است که با خیال راحت و آرامش می تواند از سفر خود لذت ببرد. شما نیز می توانید با خرید بلیط هواپیما، از امکانات بی نظیر ایرلاین اتحاد بهره ببرید.

گارانتی خرید بلیط مقرون به صرفه اتحاد ایرویز

احتمالا این مطلب را هم بپسندید:

منبع: فلای تودی

به "لوکس ترین ایرلاین های جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین ایرلاین های جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید