فروشگاه های زنجیره ای بزرگ خواروبارفروشی ها را می بلعند

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، رئیس اتحادیه خواروبارفروشان کرمانشاه با بیان اینکه فروشگاه های زنجیره ای بزرگ کسب و کار خود را به کوچه ها هم کشانده اند، گفت:این فروشگاه ها، خوارباروفروشی ها را می بلعند.

فروشگاه های زنجیره ای بزرگ خواروبارفروشی ها را می بلعند

حسن موسوی در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ عینک سفارشی، از گسترش فروشگاه های زنجیره ای بزرگ به شدت انتقاد کرد و اضافه کرد: این فروشگاه ها بلای جان واحدهای کوچک خواربارفروشی شده و آنها را به تعطیلی می کشانند.

وی ادامه داد: در گذشته این فروشگاه ها فقط شعب خود را بر خیابانها راه می انداختند، اما اکنون وارد کوچه ها هم شده و به نوعی تمام شهر را تصرف نموده اند. سراغ خانه های بزرگ می روند و با پیشنهاد اجاره و رهن زیاد به صاحبان آنها در کوچه ها نیز شعبه می زنند.

رئیس اتحادیه خواروبارفروشان کرمانشاه معتقد است، گسترش این فروشگاه ها باعث کسادی مغازه های خواروبارفروشی شده و بسیاری از آنها در آستانه ورشکستگی هستند.

موسوی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری 120 واحد خواروبارفروشی در کرمانشاه درخواست ابطال پروانه داشتند، اظهار کرد: در این مدت فقط چهار، پنج مورد صدور مجوز جدید داشتیم.

وی از فعالیت حدود 3500 واحد خوار و بارفروشی در شهر کرمانشاه یاد و اعلام کرد: نزدیک 27 هزار نفر در این واحدها مشغول به کار و در معرض بیکاری هستند.

رئیس اتحادیه خواروبارفروشان کرمانشاه با بیان اینکه پیگیری برطرف مسائل این واحدها تا مسئولین استان و حتی مجلس شورای اسلامی هم صورت گرفته، تاکید نمود: هنوز این پیگیری ها به نتیجه نرسیده و شاهد گسترش هر روزه شعب فروشگاه های بزرگ هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فروشگاه های زنجیره ای بزرگ خواروبارفروشی ها را می بلعند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه های زنجیره ای بزرگ خواروبارفروشی ها را می بلعند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید