طرح نو فروش اموال تملیکی در قم شروع شد

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، رئیس سازمان اموال تملیکی قم گفت: در طرح تازه مزایده و فروش اموال تملیکی،همه مردم می توانند در مزایده ها شرکت نمایند.

طرح نو فروش اموال تملیکی در قم شروع شد

حسین اصغری،رئیس سازمان اموال تملیکی استان قم با بیان اینکه در طرح های قبلی فروش اموال تملیکی کالا ها به صورت یکجا و در تعداد بزرگ به مزایده گذاشته می شد و تعداد کمی از افراد توانایی شرکت در مزایده را داشتند ،گفت: در طرح نو فروش اموال تملیکی کالا ها در بخش های کوچک و به تعداد 10 کالا به فروش می رسد تا افراد بیشتری بتوانند در طرح فروش اموال تملیکی شرکت نمایند.

او اضافه کرد: در اولین مزایده در این طرح قرار است لوازم خانگی شامل هزار و 600 دستگاه کولر گازی، هزار دستگاه ماشین لباسشویی، 500 دستگاه ماشین ظرفشویی، 2 هزار دستگاه سرخ کن به فروش برسد.

رئیس سازمان اموال تملیکی استان گفت: مردم برای شرکت در این مزایده می توانند در سامانه الکترونیکی ستاد ثبت نام کرده و پس از مشاهده کالا در انبار در همان سایت قیمت مورد نظر خود را قرار دهند.

او با بیان اینکه تا خاتمه شهریور ماه سال جاری حدود 35 میلیارد تومان از اموال تملیکی در قالب مزایده های مختلف به فروش رسیده است، اضافه کرد: بیشتر کالا ها شامل لوازم خانگی، کالا های فاسد شدنی، خودرو و دستگاه های صنعتی است که در مدت 6 ماه به فروخته شده است.

وبلاگ عینک سفارشی قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "طرح نو فروش اموال تملیکی در قم شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح نو فروش اموال تملیکی در قم شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید