شرایط استقلال خوب نیست، فوتبال باید تعطیل شود

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، حسین فرزامی در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: متأسفانه شرایط استقلال خوب نیست، این تیم روزهای سختی را سپری می کند و امیدوارم هر چه زودتر این شرایط برای استقلال که یک تیم ریشه دار، قدیمی و پرتماشاگر است، خاتمه یابد.

شرایط استقلال خوب نیست، فوتبال باید تعطیل شود

وی ادامه داد: شکست برابر گل گهر سیرجان، نشانه همین روزهای سخت است؛ نه زمین تمرین مشخص است، نه شرایط رفتن بازیکنان مشخص بود و نه کسی است که پاسخگو باشد. به اعتقاد من، از این تیم نباید انتظار معجزه داشت زیرا وقتی همه چیز بد می شود، تأثیرات منفی بر روی بازیکنان و کادر فنی می گذارد و این باعث خواهد شد تا تیم هم نتواند نتیجه مورد نظر را به دست بیاورد.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال اضافه کرد: اگرچه استقلال می توانست در مقابل گل گهر شکست نخورد اما شاید این باخت، تلنگری باشد برای مسئولان تیم تا هر چه سریع تر، فکری اساسی برای این اتفاقات بد داشته باشند. این در حالی است که عضو هیئت مدیره استعفا می دهد، فرد دیگری به دلیل فشار زیاد در استقلال حاضر نیست بماند و معلوم نیست در سرانجام چه اتفاقی برای این تیم پرطرفدار خواهد افتاد.

فرزامی در مورد انتخاب علی فتح الله زاده به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال گفت: آرزو می کنم فتح الله زاده بتواند عملکرد خوبی داشته باشد، او از استقلال شناخت خوبی دارد، اگرچه در شرایطی سخت به این تیم آمده اما همه پیشکسوتان متفق القول هستند که هر کسی به استقلال می آید باید از وی حمایت کرد تا بتواند خدمتی صادقانه به استقلال داشته باشد.

وی تأکید کرد: استقلال سال بدی را پشت سر گذاشت؛ مصدومیت های پی درپی، جابجایی کادر فنی و تغییرات مکرر در هیئت مدیره باعث شد که این تیم در آشفتگی کامل باشد اما باز هم باید امیدوار بود که با توجه به شرایط موجود، آبی پوشان توانسته از این شرایط سخت هم سربلند بیرون بیایند و با موفقیت به کارشان در لیگ ادامه دهند.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته می شود شاید از هفته آینده لیگ برتر تعطیل شود، گفت: بیماری که در ایران شیوع پیدا کرده، با کسی شوخی ندارد. اعتقاد دارم باید هر چه زودتر فوتبال را تعطیل کرد. تمامی رشته های ورزشی تعطیل شده اند اما نمی دانم چرا فوتبال را تعطیل نمی کنند البته سازمان لیگ باید پاسخگوی این مسئله باشد که چرا اصرار دارد همچنان بازی ها را بدون تماشاگر و در سخت ترین شرایط ادامه دهد؟ اگر خدایی ناکرده یکی از همین بازیکنان دچار ویروس کرونا شده و جان خود را از دست بدهد، چه کسی پاسخگو و مسئول خواهد بود؟ در این راستا باید به توصیه های پزشکی و ایمنی توجه کرده و همانند سایر رشته های ورزشی، فوتبال را هم تا ریشه کن شدن این بیماری خطرناک تعطیل کنند.

فرزامی در سرانجام گفت: هواداران استقلال روزهای سختی را سپری می کنند، آنها را درک می کنم و می دانم چقدر دلشان برای استقلال می سوزد. بنابراین از هواداران می خواهم که همچنان از تیمشان حمایت کرده تا آبی پوشان بتوانند در ادامه لیگ با حمایت هوادارانشان، فرایند رو به رشدی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شرایط استقلال خوب نیست، فوتبال باید تعطیل شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط استقلال خوب نیست، فوتبال باید تعطیل شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید