سرپرست بسکتبال ذوب آهن: با شهرداری گرگان بازی نمی کنیم، با برخی تصمیم ها سنگ روی سنگ بند نمی شود

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، تقی گلستانه، سرپرست تیم بسکتبال ذوب آهن از عدم برگزاری بازی تیمش با شهرداری گرگان در لیگ برتر خبر داد.

سرپرست بسکتبال ذوب آهن: با شهرداری گرگان بازی نمی کنیم، با برخی تصمیم ها سنگ روی سنگ بند نمی شود

تقی گلستانه در گفت وگو خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک سفارشی در مورد رویارویی تیمش با شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال گفت: تصمیم گیری در مورد برگزاری این بازی بر عهده مدیرعامل باشگاه است، ولی فکر می کنم که نظر مدیرعامل بر عدم برگزاری بازی باشد.

سرپرست تیم بسکتبال ذوب آهن ادامه داد: ما روز گذشته برای برگزاری بازی با تمام عوامل اجرایی از تأمین امنیت گرفته تا تأسیسات و برق و وبلاگ عینک سفارشی و ناظر فدراسیون هماهنگ کرده بودیم، ولی ساعت 11 صبح با من تماس گرفتند که بازی لغو شده و با یک روز تأخیر برگزار می شود.

گلستانه شرح داد: امروز ما به هیچ وجه آماده برگزاری بازی نیستیم و سالن نمی تواند میزبان دو تیم ذوب آهن و شهرداری گرگان باشد. تیم حریف تنها یک جلسه تمرین در اصفهان را از دست داده و این نمی تواند دلیل خوبی برای لغو بازی باشد. بارها پیش آمده است که ما با لغو پرواز با اتوبوس به محل بازی رفتیم و بازی کردیم. با این گونه تصمیم ها، سنگ روی سنگ بند نمی شود.

دیدار معوقه تیم های ذوب آهن اصفهان و شهرداری گرگان از هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال که قرار بود دیروز پنجشنبه 28 آذر در اصفهان برگزار شود، به تعویق افتاد و علت لغو این دیدار شرایط نامساعد جوی و تأخیر در پرواز تیم شهرداری گرگان اعلام شد. با اعلام کمیته مسابقات و داوران فدراسیون بسکتبال، دیدار تیم های ذوب آهن و شهرداری گرگان قرار بود امروز (جمعه - 29 آذر) برگزار شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سرپرست بسکتبال ذوب آهن: با شهرداری گرگان بازی نمی کنیم، با برخی تصمیم ها سنگ روی سنگ بند نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست بسکتبال ذوب آهن: با شهرداری گرگان بازی نمی کنیم، با برخی تصمیم ها سنگ روی سنگ بند نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید