سجادی: برای رسیدن تیم امید به المپیک از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم، باید از اسکوچیچ قاطعانه حمایت کنیم

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش برای رسیدن تیم ملی فوتبال امید به المپیک از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

سجادی: برای رسیدن تیم امید به المپیک از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم، باید از اسکوچیچ قاطعانه حمایت کنیم

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ عینک سفارشی، سید حمید سجادی در حاشیه بازی تیم ملی فوتبال امید مقابل گل گهر سیرجان در استادیوم آزادی گفت: روز گذشته با مهدوی کیا جلسه داشتیم و مفصل در خصوص برنامه های تیم ملی امید و کار هایی که اجرا شده و قرار است انجام گردد، شرح دادند و بسیار ارزشمند بود. ما هم به عنوان وزارت ورزش و جوانان یک سری وظایف حاکمیتی و حمایتی در قبال فدراسیون های ورزشی به خصوص فوتبال داریم. همه ما عاشقانه امیدواریم که تیم بعد از 48 سال به المپیک برود. در این راه هم از هیچ یاریی دریغ نخواهیم کرد.

* حمایت قاطع از اسکوچیچ

وی در خصوص برنامه های تیم ملی بزرگسالان گفت: امروز در استادیوم با حمید استیلی در خصوص برنامه های تیم ملی و بازی هایی که باید انجام دهند صحبت کردیم. این ها مطالبی است که باید مدون گردد و در دستور کار قرار بگیرد و اجرایی گردد. باید ببینیم چه خدمتی از دست ما بر می آید. در هر صورت وظیفه ما حمایت است. در خصوص سرمربی تیم ملی صحت های زیادی می گردد و باید قاطعانه از وی حمایت کنیم و او هم در خدمت تیم ملی است و ما هم یاری می کنیم.

* بسته شدن حساب فدراسیون ها اتفاق خوبی نبود

وزیر ورزش و جوانان در خصوص بسته شدن حساب های فدراسیون به خاطر مشکل اقتصادیاتی گفت: به من چیزی گزارش نداده اند، اما بحث اقتصادیاتی فدراسیون ها موضوع مبتلابه است و از روزی که آمدم در این 7 ماه بعضی فدراسیون ها گلایه مند هستند و ما هم تیم ویژه ای را از جمله معاون ورزش قهرمانی و اقتصادی و اداری مامور کردیم که به مسائل اقتصادیاتی فدراسیون ها ورود نمایند و مشورت بدهند تا آن ها از این شرایط زودتر خارج شوند.

*بعضی شب ها از گرفتاری فدراسیون ها خوابم نمی برد

وی ادامه داد: بعضی فدراسیون ها در سال گذشته با مشکل اقتصادی روبرو بودند و به سختی مبلغی را برای آن ها تهیه کردیم، اما بلافاصله بلوکه کردند و برداشتند که اتفاق خوبی نبود. این ها یک سری مسائل انضباطی اقتصادی از سال های قبل است که مانده و گریبانگیر فدراسیون ها شده است. البته این بدهی ها اقتصادیاتی علی الراس است و ما باید پیگیری کنیم. ما اصلا از این خبر ها شاد نیستیم و انصافا بعضی شب ها از گرفتاری فدراسیون ها خوابم نمی برد. مگر می گردد یک فدراسیونی که باید برای مردم افتخار آفرینی کند، در مسائل یومیه خود بماند. ما واقف هستیم و تا آخر هم در کنار رئیس فدراسیون ها هستیم، اما، چون حجم کار ها بالا است به یک باره درست نمی گردد. البته با حمایت های خاندوزی وزیر اقتصاد این مسائل حل خواهد شد.

* همه ما در پی صعود تیم ملی از گروهش هستیم

سجادی مطرح نمود: مردم از ما می خواهند که از تیم ملی حمایت کنیم. ما دوست داریم که مردم به تیم ملی امیدوار باشیم. تیم ملی، تیم فوق العاده ای است و امیدواریم یک مرحله صعود کند و همه ما هم همین را می خواهیم.

وی در خصوص گروه تیم ملی در جام جهانی و اینکه سیاسی شده است، گفت: خودتان گفتید دیگر سیاسی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سجادی: برای رسیدن تیم امید به المپیک از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم، باید از اسکوچیچ قاطعانه حمایت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی: برای رسیدن تیم امید به المپیک از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم، باید از اسکوچیچ قاطعانه حمایت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید