خبر خوش تامین اجتماعی برای بازنشستگان

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، مدیر کل تأمین اجتماعی استان قزوین گفت: معوقات بازنشستگان و مستمری بگیران سایر سطوح همراه با حقوق آبان به حساب ها واریز می گردد.

خبر خوش تامین اجتماعی برای بازنشستگان

کوزه گر ها مدیر کل تأمین اجتماعی استان گفت: از بیستم ماه پرداخت حقوق آبان بازنشستگان و مستمری بگیران شروع و پرداخت معوقات فروردین بازنشستگان سایر سطوح را نیز شروع نموده ایم و در ماه های آینده نیز مابقی این معوقات پرداخت خواهد شد.

وی اعلام کرد: در پی اعمال مصوبه شورای عالی کار در زمینه افزایش سالانه حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سایر سطوح از شهریور امسال و پرداخت حقوق ماه های شهریور و مهر برمبنای افزایش یادشده، پرداخت مطالبات پنج ماهه بازنشستگان سایر سطوح از آبان شروع و به صورت پرداخت معوقه یک ماه به همراه حقوق هر ماه تا خاتمه سال، تسویه خواهد شد.

لازم به ذکر است، در خرداد امسال طی مصوبه اولیه هیات وزیران در زمینه افزایش حقوق سالانه بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی، مقدار افزایش سالانه حقوق بازنشستگان غیرحداقل بگیر 10 درصد اعلام و پرداخت شد که بعد ها و در اواخر مهر با دستور رئیس جمهور و با اصلاح مصوبه خرداد، مقدار افزایش سالانه حقوق این گروه به مقدار 38 درصد به علاوه رقم ثابت 515 هزار تومان مشخص شد.

وبلاگ عینک سفارشی قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خبر خوش تامین اجتماعی برای بازنشستگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش تامین اجتماعی برای بازنشستگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید