حضور فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی در جشنواره فیلم فجر

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، رییس فراکسیون جوانان مجلس از حضور این فراکسیون در بخش تجلی اراده ملی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اطلاع داد و گفت که قرار است برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر بهترین فیلم در حوزه مسائل مرتبط با جوانان انتخاب و معرفی گردد.

حضور فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی در جشنواره فیلم فجر

سید فرید موسوی در گفت وگو با وبلاگ عینک سفارشی، گفت: با توجه به اینکه هر ساله جشنواره فیلم فجر نگاه بسیاری از اقشار مردم و مسئولین را به سوی خود جلب می نماید تصمیم گرفتیم از این فرصت هنری به نفع جوانان کشور استفاده کنیم لذا فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی با هدف جلب توجه جامعه و هنرمندان به مسائل، دغدغه ها مسائل مرتبط با حوزه جوانان در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر و در بخش تجلی اراده ملی حضور یافت.

وی اضافه نمود: با پیشنهاد فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی مقرر شد برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر بهترین فیلم در حوزه مسائل مرتبط با جوانان انتخاب و معرفی گردد. نخستین بار است که مجلس شورای اسلامی در این سطح و در حوزه فرهنگ و هنر در راستای موضوعات مرتبط با جوانان با جشنواره فیلم فجر همکاری دارد. امیدواریم با این اقدامات بتوانیم در سال های آینده نیز کارگردانان و اهالی هنر را نسبت به حوزه جوانان و دغدغه های آنان حساس کنیم.

سید فرید موسوی در سرانجام گفت: آقایان جعفر صانعی مقدم، مهدی کرم پور و رضا مقصودی که سابقه ارزشمندی در حوزه سینما و هنر دارند تحت عنوان هیأت داوری انتخاب بهترین فیلم در حوزه جوانان را بر عهده دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حضور فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی در جشنواره فیلم فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی در جشنواره فیلم فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید