حضور دوباره بولسونارو در جمع هوادارانش بدون پوشش محافظتی

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، رئیس جمهور برزیل در واکنش به این امر که کشورش در حال تبدیل شدن به کانونی جدید برای شیوع کرونا است جمله ای عجیب را به زبان آورد.

حضور دوباره بولسونارو در جمع هوادارانش بدون پوشش محافظتی

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ عینک سفارشی به نقل از فرانس 24، ژایر بولسوناور رئیس جمهور برزی، در واکنش به موضوع تبدیل شدن کشورش به کانون شیوع ویروس کرونا در جنوب قاره آمریکا و افزایش شمار جان باختگان گفت: خوب که چی؟

در حالی که نگرانی ها از تبدیل شدن برزیل به کانون تازه شیوع ویروس کرونا و انتقاد ها از ژایر بولسونارو، رئیس جمهوری، رو به برتری ست، بولسونارو در تظاهراتی علیه بخشی از کنگره و سیستم قضائی کشورش، گفت: مردم و ارتش طرف ما هستند.

وی مجدداً بدون ماسک و پوشش محافظتی در جمع طرفداران خود حاضر شده است.

این در حالی است که دیروز یک شنبه ده ها تن از چهره های شاخص برزیلی و بین المللی در نامه ای سرگشاده از دولت خواستند برای محافظت و مراقبت از بومیانی که به خدمات درمانی دسترسی ندارند، فوراً دست به کار گردد و جلوی نسل کشی آن ها را بگیرد.

به گزارش مهر، وزارت بهداشت برزیل گفت که با شناسایی 4588 مورد جدید ابتلاء به کرونا، شمار کل کرونایی ها در برزیل فراتر از 100 هزار نفر افزایش یافت.

تا به امروز 101 هزار و 147 نفر در سراسر برزیل به کرونا مبتلا شده اند که 7051 نفر فوتی داشته است.

این شرایط در حالی است که انتقاد های زیادی متوجه ژایر بولسونارو رئیس جمهور برزیل، به دلیل سهل انگاری در خصوص شیوع کرونا است. وی در اواخر فروردین ماه وزیر بهداشت این کشور را به دلیل اصرار بر قرنطینه برای مبارزه با کرونا برکنار و بلافاصله جانشین وی را مشخص کرد.

رئیس جمهور برزیل که فاصله گذاری اجتماعی را برای اقتصاد مضر می داند، در یک سخنرانی تلویزیونی گفت که وزیر بهداشت برکنار شده در خصوص نحوه مقابله با کرونا به مساله بیکاری توجه نداشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حضور دوباره بولسونارو در جمع هوادارانش بدون پوشش محافظتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دوباره بولسونارو در جمع هوادارانش بدون پوشش محافظتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید