توضیحات چمران درباره تغییر ساعت طرح ترافیک

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدای صحن امروز شورا معاون اقتصادی شهرداری تهران گزارشی از مسائل اقتصادی شهر ارائه داد و معاون خدمات شهری هم در خصوص موضوعاتی مانند فضای سبز، باغات، پسماند و ... گزارشی ارائه کرد.

توضیحات چمران درباره تغییر ساعت طرح ترافیک

به گزارش فارس، وی با اشاره به لزوم ارائه گزارش تحویل و تحول در شهرداری تهران گفت: بعلاوه امروز مصوبه ای که یک فوریت آن قبلا به تصویب رسیده بود مرد بحث نهاده شد که در ارتباط با بازگشایی مدارس و موضوعات حمل و نقلی بود. بعلاوه این طرح 16 بند داشت و مباحث مختلف در آن مورد تبادل نظر نهاده شد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مردم در حال حاضر از ترافیک مرکز گلایه مند هستند گفت: در صورت بازگشایی مدارس و دانشگاه ها شرایط در این زمینه سخت تر می گردد و بر همین اساس ما تمهیداتی را پیش بینی کردیم که قدری از مسائل کاسته گردد.

چمران گفت: موضوعات حمل و نقل مانند ناوگان اتوبوسرانی، مترو و تاکسی از جمله این مسائل است که ما برای توسعه آن ها نگران تأمین اعتبارات بودیم و هستیم چرا که بودجه مربوطه تا کنون 52 تا 55 درصد محقق شده و بقیه به تحقق نپیوسته است.

وی تأکید کرد: بحث ترافیک را در حال حاضر در اولویت گذاشته ایم و سریعاً پیگیری ها در حال اجرا است حدود 400 اتوبوس دوکابین به علت تعمیرات فعلاً در چرخه حمل و نقل نیست که برنامه ریزی ها برای ورود و بازگشت این اتوبوس ها به ناوگان حمل و نقل انجام گرفته است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: برای تاکسیرانی هم بنا داریم وام هایی را در نظر گیریم تا بازسازی این ناوگان با سرعت انجام گیرد.

چمران در پاسخ به این پرسش که آیا ردیف های بودجه ای در این زمینه اصلاح خواهد شد یا خیر گفت: ردیف این بودجه ها قبلا تعیین شده ما نگران عدم تحقق بودجه نیستیم و به نظرمان اصلاح بودجه احتیاج ندارد.

وی درباره افزایش ساعات اجرای طرح ترافیک گفت: نگاه به این قضیه درآمدی نیست بلکه بحث آرامش و آسایش شهروندان است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: در شرایط کرونا به شهروندان توصیه می گردد پروتکل های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی را رعایت نمایند، اما از آنجایی که امکان رعایت این موارد در مترو و اتوبوس نیست شهروندان بیشتر راغب هستند از خودروی شخصی استفاده نمایند و با تغییر ساعت طرح ترافیک مدیریت بهتر این موضوع انجام می گیرد.

وی گفت: ما هم موظفیم وضع مترو و اتوبوسرانی را بهتر کنیم تا مردم کمتر دچار مشکل شوند و این موضوع مورد توجه مدیریت شهری است.

چمران درباره انتصابات در شهرداری تهران گفت: مجوز برای جذب مدیران احتیاج نیست مگر چند مدیر وارد شهرداری شده اند البته امروز از ساعت 7 تا 9 صبح در جلسه هم اندیشی با شهردار تهران در خصوص انتصابات صحبت شد و ایرادات و سؤالاتی پرسیده شد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: در این جلسه نحوه گزینش انتصابات مطرح شد که به نظر ما علمی و جالب بود.

منبع: فرارو

به "توضیحات چمران درباره تغییر ساعت طرح ترافیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات چمران درباره تغییر ساعت طرح ترافیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید