توسعه فرودگاه های شاهرود و سمنان منجر به رشد اقتصادی استان می گردد

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، سید شهاب الدین چاوشی ظهر پنج شنبه در آئین بدرقه خانواده معظم شهدا در اولین پرواز فرودگاه مسافری سمنان بابیان اینکه توسعه فرودگاه های شاهرود و سمنان منجر به رشد اقتصادی استان می گردد، ابراز داشت: با توجه به اینکه سمنان به عنوان استان تعیین برای پایتخت محسوب می گردد لذا نقش تجهیز و ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه فرودگاه های این استان می تواند در حل مسائل کلانشهر تهران بسیار حائز اهمیت باشد.

توسعه فرودگاه های شاهرود و سمنان منجر به رشد اقتصادی استان می گردد

وی از سفر رئیس جمهور به استان در آینده نزدیک اطلاع داد و گفت: امیدواریم حضور ایشان در استان مصادف با اعلام تصویب مرز هوایی فرودگاه شاهرود و سمنان باشد تا از این طریق بتوانیم شاهد توسعه اقتصادی و فرهنگی این خطه باشیم.

تدام حیات فرودگاه ها با همراهی مردم

استاندار سمنان بابیان اینکه استمرار فعالیت فرودگاه شاهرود و سمنان نیازمند مشارکت همه دستگاه ها و همراهی همه مردم هستیم، ابراز داشت: توسعه فرودگاه در افزایش توسعه صادرات غیرنفتی و نیز استفاده در شرایط اضطراری نقش مهمی در استان خواهد داشت که تداوم حیات آن ها در گرو حمایت همه جانبه مردم است.

چاوشی بابیان اینکه استفاده از ظرفیت فرودگاه می تواند به رونق استان یاری کند، توضیح داد: خوشبختانه استان سمنان از ظرفیت های خوبی در ناوگان حمل ونقل برخوردار است که این می تواند زمینه حضور سرمایه گذاران را بیشتر کند.

وی با بیان این موضوع که این پرواز، آخرین اقدام بنده در استان است که با بدرقه شهدا همراه شده به تشریح هویت استان به عنوان دارالمرحمه پرداخت و افزود: افتخار خدمتگزاری به زائران حرم رضوی یادگار نیاکان شما است، به هر نحوی که می توانید آن را قدر بدانید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "توسعه فرودگاه های شاهرود و سمنان منجر به رشد اقتصادی استان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه فرودگاه های شاهرود و سمنان منجر به رشد اقتصادی استان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید