تنها سفر می کنید؟ به این وسایل احتیاج دارید

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، وسایل مورد احتیاج در سفرهای تنها

شاید تا چند سال پیش، تعداد افرادی که تنها به کشورهای دیگر سفر می کردند زیاد نبود به دلایل فرهنگی، عقیده ای و… اما روز به روز به تعداد کسانی که تنهایی به سفر می فرایند، اضافه می گردد. شما تا به حال تنها سفر نموده اید؟ اگر جوابتان خیر است پیشنهاد می کنیم برای یکبار هم که شده آن را تجربه کنید: سفرهای تنهایی. سفرهایی که در آن آزادی عمل کامل دارید و احتیاجی نیست تا کارهایتان را با کسی هماهنگ کنید. جدای از آزادی عملی که این نوع سفر بهتان می دهد، می آموزید از منطقه امن خود خارج شوید و استقلال داشتن را یاد بگیرید. البته برای امتحان کردن این شیوه از سفر باید از قبل خوب آماده شوید چرا که اگر چه لذت های خاص خود را دارد اما اصلا نباید آن را با سفرهای خانوادگی و محبت آمیز مقایسه کرد. فارغ از اینکه سفر خارجی می روید و یا داخلی، اگر تنها هستید وسایل مورد احتیاج در سفرهای تنه وسایلی هستند که باید همراهتان داشته باشید. در ادامه خبرنگاران را دنبال کنید:

تنها سفر می کنید؟ به این وسایل احتیاج دارید

همراه داشتن کتاب و مجله

سفر تنهایی یعنی چه؟ یعنی خودتان هستید و خودتان، هم صحبتی ندارید. چه وقتی در یک کافه نشسته اید، چه وقتی در رستوران غذا می خورید چه وقتی در حال قدم زدن هستید و چه وقتی که پشت ترافیک سنگین مانده باشید. بنابراین همراه داشتن کتاب و مجله در اوقات تنهایی و وقتی حوصله تان سر رفته باشد، به سرگرم کردنتان خیلی یاری می نماید.

کیت یاری های اولیه

حتما با خودتان فکر می کنید که چه کار آسانی، فوری به یک فروشگاه می روید و یک کیف یاری های اولیه می خرید و تمام! اما دست نگه دارید چون به همین راحتی ها نیست… شما باید لوازم داخل کیفتان را با توجه به احتیاجهایتان خریداری کنید. مثلا اگر سردرد می گیرید، همراه داشتن آسپرین ضروری است و یا خیلی خاص تر، ممکن است عدم تحمل لاکتوز را داشته باشید پس دارویی مثل لاکتایید به دردتان می خورد.

جدای از چیزهایی که احتیاج دارید، خوب است وسایل اولیه را هم در آن بگنجانید حتی اگر هیچ وقت از آنها استفاده نکنید.

کارت مشخصات

منطقی است که کارتی که در آن اطلاعات شما و شماره تلفن و حتی شماره تلفن نزدیکانتان نوشته شده باشد را همراه بدارید چرا که در صورت بروز اتفاق، حداقل می دانند که با کجا تماس بگیرند. حتی می توانید روی آن کمی از اطلاعات پزشکی تان بنویسید، مثلا به چه دارویی حساسیت دارید یا… البته در حد مختصر و ضروری. احتیاجی نیست پرونده پزشکی تان را ضمیمه کنید!

کپی از مدارک مهم

غیر منتظره ترین اتفاق بدی که در سفر تنهایی می تواند برایتان بیفتد، گم کردن مدارک مهم است. بنابراین خوب است کپی ای از آنها بگیرید و در یک جای امن مثل گاو صندوق هتل نگه دارید.

خرید سوت

شاید این یکی کمی برایتان عجیب و خنده دارد باشد اما باور کنید همراه داشتن یک سوت در حالیکه در یک شهر غریب تنها هستید و هیچ وسیله دفاعی خاصی ندارید در موارد بحران، خیلی کارساز است.

دفترچه خاطرات

دفتر خاطرات هر کسی پر است از خاطرات تلخ و شیرین. چه تلخ چه شیرین، نوشتن خاطرات سفر باعث می گردد لحظه هایتان برای همواره ثبت و ماندگار گردد و هر گاه به ان نگاه کنید، لبخندی هر چند کوچک بر لبانتان بنشیند.

منبع: apartmenttherapy.com

منبع: الی گشت

به "تنها سفر می کنید؟ به این وسایل احتیاج دارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها سفر می کنید؟ به این وسایل احتیاج دارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید