تجربه پیروز وزارت علوم در توانمندسازی دانشجویان دختر

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، خبرنگاران/اردبیل معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وزارت علوم طی چند سال گذشته تجربه موفقی در توانمندسازی دانشجویان و به خصوص دختران داشته است و برای رسیدن جامعه به توسعه و پیشرفت باید تمام افراد جامعه مشارکت داشته باشند.

تجربه پیروز وزارت علوم در توانمندسازی دانشجویان دختر

غلامرضا غفاری یکم تیرماه با حضور آنلاین در مراسم اختتامیه رویداد کمند در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: سهیم شدن در توسعه و رشد جامعه بدون داشتن مهارت و قابلیت امکان پذیر نیست و طرح کمند در پی آن است که قدرت و مهارت را در بین دانشجویان دختر ارتقا دهد، زیرا توانایی بستری برای مشارکت بیشتر است.

وی ادامه داد: دانشجویان باید در کنار مهارت تخصصی رشته تحصیلی خود، توانایی کار تیمی، توانایی تبادل نظر و توانایی تعامل را در خود تقویت نمایند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: اشتغال پذیری دانشجویان برای آینده انها خوب است و باید در این زمینه بیش از پیش کوشش کرد.

عزیز حبیبی افزود: وزارت علوم طی سال های اخیر با همکاری نهادهای مختلف در حوزه مهارت آموزی و کارآفرینی دانشجویان اقدامات قابل تقدیری انجام داده است.

وی اظهار کرد: با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری مرکز نوآوری دانشگاه محقق اردبیلی را راه اندازی نموده ایم و امیدواریم در زمینه ارائه خدمات و سوق دادن دانشجویان به سمت شرکت های دانش بنیان ثمربخش باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تجربه پیروز وزارت علوم در توانمندسازی دانشجویان دختر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه پیروز وزارت علوم در توانمندسازی دانشجویان دختر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید