بهترین شغل جهان چیست؟ ، شغل های پردرآمد

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، بهترین شغل و پردرآمدترین مشاغل دنیا؛ مسلما هرکسی موقع انتخاب شغل، دوست دارد به سراغ شغلی برود که درآمد خوبی داشته و ضمناً جالب و ارضاکنندهٔ احتیاج های روحی فرد هم باشد. اما ورود به چنین شغل هایی چندان آسان هم نیست. بیشتر پردرآمدترین شغل های دنیا به سال های سال تحصیل و کار سخت برای رسیدن به موفقیت احتیاج دارند. در ادامه فهرست پردرآمدترین شغل های دنیا را معرفی نموده ایم. برای آشنایی با آن ها همراه ما باشید.

بهترین شغل جهان چیست؟ ، شغل های پردرآمد

وبلاگ عینک سفارشی| مسلما هرکسی موقع انتخاب شغل، دوست دارد به سراغ شغلی برود که درآمد خوبی داشته و ضمناً جالب و ارضانمایندهٔ احتیاج های روحی فرد هم باشد. اما ورود به چنین شغل هایی چندان آسان هم نیست. بیشتر پردرآمدترین شغل های جهان به سال های سال تحصیل و کار سخت برای رسیدن به پیروزیت احتیاج دارند. در ادامه فهرست پردرآمدترین شغل های جهان را معرفی نموده ایم. برای آشنایی با آن ها همراه ما باشید.

فهرستی که در ادامه می آید، با تکیه بر متوسط درآمد جهانی این شغل ها آماده شده و مسلما در هر کشوری، از جمله ایران، تفاوت هایی وجود دارند، اما دانستن پردرآمدترین شغل های جهان چندان هم خالی از لطف نیست؛ چه بسا بتوانید توانایی های لازم برای رسیدن به چنین شغل هایی را کسب نموده و روزی برسد که شما هم صاحب یکی از پردرآمدترین شغل های جهان شوید.

متوسط درآمد سالانه: 69500 دلار

از یاری به بیمار برای دوباره راه رفتن گرفته تا کاهش آرتروز شدید؛ به طور کلی روز کاری فیزیوتراپ ها بسیار کسل نماینده می گذرد. فیزیوتراپ نمی داند در طی روز با چه مواردی روبرو می گردد و درمان آن ها چقدر سخت خواهد بود، اما در انتهای روز، احساس می نماید عملکرد بسیار ارزشمندی داشته است.

متوسط درآمد سالانه: 69500 دلار

در عصر دیجیتال، جای تعجب نیست که توسعه دهندهٔ نرم افزار جزو پردرآمدترین شغل های جهان باشد. این متخصصان فناوری به خوبی می دانند که چگونه وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی جذاب و گیرا و ابزارهای وبلاگ نویسی و هزار و یک ابزار اینترنتی دیگر بسازند. آن ها قراردادهای سنگینی می بندند و گاهی اوقات چند دورکار را هم به کار می گیرند و این گونه بین کار و زندگی شان تعادل هم ایجاد می نمایند.

متوسط درآمد سالانه: 71500 دلار

اگر اهل داده ها و عاشق اعداد هستید، آمارگری می تواند شغل رویایی تان باشد. کار آمارگرها تحلیل داده ها و پیش بینیِ فرایندهای آینده برای مشتریان است. اگر می خواهید در این شغل به جایی برسید، باید مدارک معتبر دانشگاهی داشته باشید.

متوسط درآمد سالانه: 81900 دلار

اگر آدم برون گرایی هستید و دغدغه اجرای عدالت را دارید، وکالت شغل ایدئالی برای شماست. مطالعات تخصصی وکیل بستگی به حوزه ای دارد که می خواهد روی آن تمرکز کند، اما آنچه بین همهٔ وکلا مشترک است، زمان کاری طولانی و سال های سال تحصیل و کوشش برای رسیدن به رضایت حرفه ای است.

متوسط درآمد سالانه: 85000 دلار

مسئولیت های مدیران فناوری اطلاعات، حفظ شبکه های اداری از نفوذ هکرها و بدافزارها، نظارت بر ارتقای نرم افزار و سخت افزار و خلاصه هر مسئلهٔ فنی دیگری است که پیش می آید. فناوری اطلاعات جزئی جدایی ناپذیر از هر مدل کسب وکار است و بنابراین مدیران فناوری اطلاعات هم خواستار زیادی دارند.

متوسط درآمد سالانه: 100500 دلار

برای خلبان شدن، نه تنها باید آموزش های سختی را پشت سر بگذارید، بلکه باید از شرایط جسمی خاصی هم برخوردار باشید. به طور مثال، هواپیمایی بریتانیا شرط قدی 157 تا 190 سانتی متر، و گذراندن آزمون پزشکی EASA کلاس 1 را که شامل آزمون های آمادگی جسمانی، شنوایی و بینایی است، برای خلبان ها اجباری نموده است.

متوسط درآمد سالانه: 101000 دلار

مهندس نفت باید فناوری های جدیدی برای استخراج نفت و گاز طبیعی به شیوه ای ایمن و سازگار با محیط زیست ایجاد کند. مهندس نفت باید فهم خوبی از ریاضیات و علوم مربوطه داشته باشد تا بتواند در این شغل پیروز گردد. دولت ایالات متحده، دانشجویانی که قصد تحصیل و فعالیت در این حوزه را دارند، بورسیه تحصیلی هم می نماید.

متوسط درآمد سالانه: 104300 دلار

هر بیماری، چه سرماخوردگی ساده داشته باشد و چه بیماری مهلک، در قدم اول به پزشک عمومی مراجعه می نماید. پزشک های عمومی بدن و آناتومی انسان را به خوبی می شناسند؛ یا بیمار را درمان می نمایند یا او را به متخصص مربوطه ارجاع می دهند.

متوسط درآمد سالانه: 125000 دلار

اگر دوست دارید تخصص بگیرید، می توانید پاپزشک یا پزشک متخصص پا شوید. پاپزشک ها بیشتر با مسائلی مانند پینهٔ پا، ناخن های فرورفته و شکستگی سروکار دارند. برای اینکه به پاپزشکی، یکی از پردرآمدترین شغل های جهان برسید، باید پس از دورهٔ عمومی، دورهٔ تخصصی پاپزشکی را طی کنید.

متوسط درآمد سالانه: 125600 دلار

دندان پزشک ها در سرتاسر جهان خواستار زیادی دارند. در این حوزه، برای اینکه مراجعه نماینده های خود را حفظ کنید و به بیمارانی که روی آن صندلی های دلهره آور دندان پزشکی هستند، احساس راحتی بدهید، باید مهارت های ارتباطی فوق العاده ای داشته باشید.

متوسط درآمد سالانه: 140000 دلار

پرستارهای بیهوشی نقش بسیار مهمی در شرایط بحرانی ایفا می نمایند. آن ها مسئول به کارگیری مقدار دقیق داروی بیهوشی، به وسیله تزریق یا گازهای تنفسی هستند. برای دریافت این تخصص، ابتدا باید در رشتهٔ پرستاری تحصیل کنید، بعد پرستاری بیهوشی را در مقطع کارشناسی ارشد ادامه دهید.

متوسط درآمد سالانه: 145900 دلار

اگر بچه ها را دوست دارید و می خواهید هر روز با آن ها سروکله بزنید، می توانید پزشک متخصص بچه ها شوید. پزشک بچه ها باید سلامت جسمی، روحی و اجتماعی بیمارانش را آنالیز کند و اطمینان یابد که آن ها سالم بوده و مسئله ای ندارند.

متوسط درآمد سالانه: 162000 دلار

برای اینکه مدیرعامل یا مدیر ارشد اجرایی شوید، باید سال ها کوشش کنید تا تجربه و مهارت های لازم برای صنعت مربوطه را کسب کنید؛ درست مانند ایلان ماسک (Elon Musk) و تیم کوک (Tim Cook) که از پردرآمدترین مدیرعامل ها در جهان هستند.

متوسط درآمد سالانه: 162400 دلار

همان طور که از نام این شغل پیداست، متخصصان پروتزهای دندانی هم با دهان و دندان سروکار دارند. آن ها دندان هایی می سازند که جایگزین دندان های افتادهٔ بیمار می شوند و سایر ناهنجاری هایی که بیماران ممکن است با آن ها روبرو باشند را درمان می نمایند؛ از فک کج گفته تا بهبود شرایط جویدن و صحبت کردن. متخصصان پروتزهای دندانی را می توان جراحان پلاستیک دندان دانست.

متوسط درآمد سالانه: 168800 دلار

کار ارتودنتیست ها اصلاح طرح لبخند، تقویت ساختار دندان ها و تصحیح جویدن های نامنظم با یاری براکت، نگهدارنده و سایر وسایل جایگزین است. اگر می خواهید ارتودنتیست شوید، ابتدا باید در رشتهٔ مرتبط تحصیل نموده و بعد هم دورهٔ تخصصی ارتودنسی را بگذرانید.

متوسط درآمد سالانه: 184800 دلار

متخصصان داخلی پزشک هایی هستند که بیماری ها و آسیب های اندام های داخلی بدن را درمان می نمایند. متخصصان داخلی جراحی نمی نمایند، آن ها بیشتر با بیماری هایی مانند دیابت، آلزایمر و فشار خون بالا سروکار دارند. بعد از اینکه متخصص داخلی شدید، می توانید تخصص خود را در زمینهٔ خاصی همچون دستگاه گوارش هم ادامه دهید.

متوسط درآمد سالانه: 197500 دلار

جای تعجب نیست که روان پزشکی جزو پردرآمدترین شغل های جهان است. روان پزشک به مسائل بیمارانش گوش می دهد و ریشهٔ مسئله را پیدا می نماید. این فرایند در روبروه با برخی موقعیت ها بسیار سخت می گردد. برای روان پزشک شدن، باید سال ها تحصیل کنید و در این حوزه از پزشکی تخصص بگیرید.

متوسط درآمد سالانه: 209600 دلار

پزشک متخصص زنان به سلامت دستگاه تولیدمثل در زنان می پردازد، معاینه های تخصصی انجام می دهد و بر فرایند بارداری نظارت می نماید. برخی مواقع هم جراحی لیزری انجام می دهد تا سلول های ویروس پاپیلوم انسانی (HPV) را بردارد، یا زایمان را انجام می دهد.

متوسط درآمد سالانه: 233400 دلار

جراح دهان و فک و صورت، برخلاف دندان پزشک معمولی، روی صورت و دهان و فک جراحی می نماید. اما برای رسیدن به این صندلی شغلی، باید چهار سال دیگر هم ادامه تحصیل بدهید. این جراحان، بیهوشی را هم انجام می دهند.

متوسط درآمد سالانه: 258900 دلار

جراحان در سرتاسر جهان ارزنده ترین پزشک ها محسوب می شوند؛ به همین خاطر است که رتبهٔ نخست این فهرست را هم از آنِ خودشان نموده اند. جراحان نه تنها تحصیلات پزشکی را پشت سر می گذارند، بلکه چندین سال دیگر هم به دریافت تخصص در حوزهٔ خاصی مشغول هستند. آن ها در یک روز معمول کاری، جراحی های مهمی انجام داده و زندگی بیماران شان را نجات می دهند.

منبع: careeraddict

منبع: فرادید

به "بهترین شغل جهان چیست؟ ، شغل های پردرآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین شغل جهان چیست؟ ، شغل های پردرآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید