برپایی آخرین آدینه بازار پروانه در سال 1400

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، خبرگزاری خبرنگاران-باغ هنر در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد پس از یک سال تعطیلی آدینه بازار پارکینگ پروانه، دی ماه 1399 میزبان هنرمندان صنایع دستی و غرفه دارانی بود که دیگر امکان عرضه و فروش محصولات خود را نداشتند.

برپایی آخرین آدینه بازار پروانه در سال 1400

به گزارش خبرگزاری وبلاگ عینک سفارشی، باغ هنر در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد پس از یک سال تعطیلی آدینه بازار پارکینگ پروانه، دی ماه 1399 میزبان هنرمندان صنایع دستی و غرفه دارانی بود که دیگر امکان عرضه و فروش محصولات خود را نداشتند.

حالا پس از یک سال فعالیت در فضای باغ هنر، 27 اسفند ماه 1400 آخرین هفته سال را نیز آدینه بازار پروانه با حضور پر رونق مراجعه نمایندگان به انتها می رساند.

یکسال پیش با توافق اجرا شده با میزبانی شرکت نوسازی عباس آباد تهران و هماهنگی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، آدینه بازار پروانه با قدمتی 20 ساله در باغ هنر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد شروع به کار کرد تا هنرمندان به ارائه محصولات هنری خود بپردازند.

در حال حاضر نیز آدینه بازار پارکینگ پروانه حدود 1300 غرفه دار، کارآفرین و هنرمند دارد که عمدتا تنها از همین طریق امرار معاش می نمایند و تعطیلی آدینه بازار به کسب و کار آنها لطمه جدی وارد نموده بود.

با میزبانی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد نه تنها آنها توانستند مجدد به رونق سابق خود بازگردند بلکه در منطقه و فضایی امن فعالیت خود را توسعه دادند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "برپایی آخرین آدینه بازار پروانه در سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی آخرین آدینه بازار پروانه در سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید