بایدن:سلامت مردم آمریکا شوخی نیست آقای رئیس جمهور

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، جو بایدن، از نامزدهای رقابت مقدماتی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از مردم این کشور خواست مواد شوینده و سفیدکننده ننوشند.

بایدن:سلامت مردم آمریکا شوخی نیست آقای رئیس جمهور

بعد از اظهارات مناقشه برانگیز رئیس جمهوری آمریکا در مورد تزریق مواد ضد عفونی کننده، جو بایدن در حساب توییتری خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

بایدن در توییتر خود نوشت: نمی توانم باور کنم که باید به شما بگویم لطفا مواد سفیدکننده ننوشید.

رئیس جمهوری آمریکا عصر پنجشنبه در یک کنفرانس در مورد شیوه های مبارزه با کرونا گفته بود: ضدعفونی کننده ای را دیده ام که ظرف یک دقیقه کار ویروس کرونا را می سازد. حالا آیا راهی دارد که بگردد مثلا همین را تزریق کرد، مثل تمیزکاری؟ وی اضافه کرد: این ویروس می رود داخل ریه، تعدادش در ریه فوق العاده زیاد می گردد، پس امتحان کردن این کار جالب است.

بعد از جنجال های فراوان پیرامون این موضوع و نقدها متخصصان پزشکی از اظهار نظر غیر کارشناسی رئیس جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ روز آدینه در یک کنفرانس خبری حرف های پیشین خود را اصلاح کرد و گفت: حرف هایم درباره تزریق مواد ضد عفونی به بدن شوخی بود.

پس از آن جو بایدن در یک توییت دیگر خطاب به ترامپ نوشت: سلامت مردم آمریکا شوخی نیست آقای رئیس جمهور.

دونالد ترامپ پیش از این نیز توصیه های پزشکی از این دست نموده بود و آخرین مورد آن مهم خواندن داروی هیدروکسی کلوروکین برای درمان کرونا بود، که مقامات پزشکی آمریکا علیه آن توصیه نیز هشدار دادند.

این اظهارت در حالی طرح می گردد که کرونا با سرعت زیادی در ایالات متحده در حال پیشرفت است و تا کنون بیش از 792 هزار نفر به این ویروس مبتلا شده و از تعداد 29 هزار 382 نفر جان خود را از دست داده اند.

در عین حال بعضی از شهرداران و فرمانداران ایالت ها و شهرهایی که جمهوری خواستار در آنجا در قدرت هستند، از ایده سرانجام دادن به قرنطینه و بازگشت شهر به شرایط عادی دفاع نموده اند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "بایدن:سلامت مردم آمریکا شوخی نیست آقای رئیس جمهور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن:سلامت مردم آمریکا شوخی نیست آقای رئیس جمهور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید