ترامپ در معرض استیضاح نهاده شد ترامپ: در خصوص شرایط رهبر کره شمالی صحبت نمی کنم

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، رئیس جمهوری آمریکا که این روزها به خاطر تعداد بالای جان باختگان ناشی از کرونا در معرض استیضاح دوم قرار گرفته است، مدعی شد چین دوست دارد بایدن را در ریاست جمهوری ببیند.

ترامپ در معرض استیضاح نهاده شد ترامپ: در خصوص شرایط رهبر کره شمالی صحبت نمی کنم

دونالد ترامپ عصر پنج شنبه در نشست خبری روزانه خود دربار شیوع ویروس کرونا در آمریکا که تا به امروز 61 هزار و 717 کشته برجای گذاشته است، این مطلب را در پاسخ به این سوال عنوان نمود که آیا فکر می نماید این ویروس به تضعیف او برای انتخاب دوباره ارتباط دارد یا خیر.

وی اضافه نمود: من نمی خواهم به این مساله بپردازم اما چین تمایل دارد که جو بایدن خواب آلود را ببیند. آنها این کشور را بار دیگر از آن خود خواهند کرد.

رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: چین نمی خواهد ببیند که من دوباره انتخاب شده ام به این دلیل که ما میلیاردها دلار در ماه از چین می گیریم. هیچ وقت چین به ایالات متحده آمریکا حتی 10 دلار هم نداد.

ترامپ اضافه نمود: اینکه بایدن چین را جریمه نموده بود یک شوخی است و اگر نسبت به بایدن و اوباما انصاف را رعایت کنیم این است که سال های پیش از آنها هم اینگونه بوده است.

وی تاکید نمود: این مساله سال ها پیش از اینکه من بیایم ادامه داشت تا یک توافق تجاری امضا کردیم. اکنون به خاطر ویروس کرونا به یک مساله دوم تبدیل شده است که پذیرفتنی نیست.

بر اساس گزارش ها، تا این ساعت تعداد یک میلیون و 56 هزار و 402 نفر در آمریکا شناسایی شده اند که به بیماری کووید-19 گرفتار شده اند.

ترامپ که شعار آمریکا اول را همیشه در برنامه های انتخاباتی خود تکرار می کرد، اکنون با بیشترین ابتلا و جان باخته ناشی از این ویروس در صدر کشورهای دنیا قرار گرفته است.

همچنین با داشتن بیش از 26 میلیون بیکار در پی شیوع این ویروس، رتبه نخست بیکاری را در دنیا از آن خود نموده است.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "ترامپ در معرض استیضاح نهاده شد ترامپ: در خصوص شرایط رهبر کره شمالی صحبت نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ در معرض استیضاح نهاده شد ترامپ: در خصوص شرایط رهبر کره شمالی صحبت نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید