1147 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری خراسان شمالی انجام شد

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: طی 9 ماهه سال جاری یک هزار و 147 مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری خراسان شمالی انجام شد.

1147 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری خراسان شمالی انجام شد

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه مدیرکل میراث فرهنگی این استان، با اعلام این خبر اظهار کرد: در این مدت 6 پروژه گردشگری در بخش دولتی اجرایی و 60 فقره موافقت اصولی اولیه سرمایه گذاری گردشگری نیز صادر شد.

یزدان پناه توضیح داد: در حال حاضر خراسان شمالی دارای 150 مرکز اقامتی رفاهی-پذیرایی شامل 7 واحد هتل، 1 واحد متل، 11 واحد مهمان پذیر، 63 واحد پذیرایی، 38 خانه مسافر و 30 واحد اقامتگاه بومگردی است.

او اضافه کرد: بومگردی از جمله اهدافی است که در جهت رونق گردشگری و اقتصاد محلی به دنبال توسعه آن هستیم که به همین دلیل، بزرگ ترین اقامتگاه بوم گردی استان در روستای مهرکانلوی فاروج به زودی افتتاح می گردد.

او با تأکید بر حمایت از متقاضیان ایجاد اقامتگاه های بوم گردی، عنوان نمود: با همراهی روستائیان می توان زمینه مساعدی برای جذب گردشگر به وسیله گسترش بومگردی ها فراهم کرد.

خراسان شمالی دارای بیش از 115 جاذبه گردشگری، 2 منطقه نمونه ملی ، 22 منطقه نمونه گردشگری استانی و 8 روستای هدف گردشگری است.

منبع: میراث آریا

به "1147 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری خراسان شمالی انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1147 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری خراسان شمالی انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید