یاری داور مصدوم: حتی دندان هایم هم درد می کرد

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، مولوی، یاری داوری که مصدوم گردیده بود، درباره وضعیت خودش می گوید: آنقدر درد داشتم که حتی دندان هایم هم درد می کرد. در حال حاضر از ناحیه ای که صورتم جراحت برداشته، عکس گرفته ام تا وضعیتم معین گردد.

یاری داور مصدوم: حتی دندان هایم هم درد می کرد

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی ، در دقیقه 85 بازی صنعت نفت آبادان مقابل پیکان، تماشاگران در اعتراض به تصمیم های داوری، آغاز به پرتاب سنگ و اشیاء کردند. پرتاب اشیاء به حدی بود که بنیادی فرد به همراه یاری هایش تصمیم به توقف بازی گرفتند. در این میان، تعدادی از تماشاگران هم به وسط زمین آمده و به سمت داوران حمله ور شدند که نیروی انتظامی چند نفر از آنها را دستگیر کرد.

پس از چند دقیقه، بازی به جریان افتاد، اما در دقیقه 90 باز هم تماشاگران اقدام به پرتاب سنگ و اشیای مختلف کردند و دوباره بازی متوقف شد. پس از لحظاتی، داوران تصمیم گرفتند تا به هر طریقی بازی به جریان بیفتد، اما یکی از سنگ ها به صورت براتعلی مولوی، یاری داور دوم بازی برخورد کرد و او به شدت مصدوم شد و بنیادی فر هم تصمیم گرفت بازی را نیمه تمام اعلام کند.

از تیم داوری خواسته گردیده که گفت وگویی با رسانه ها انجام ندهند، اما مولوی، یاری داوری که مصدوم گردیده بود، درباره وضعیت خودش می گوید: آنقدر درد داشتم که حتی دندان هایم هم درد می کرد. در حال حاضر از ناحیه ای که صورتم جراحت برداشته، عکس گرفته ام تا وضعیتم معین گردد.

160 – 9

منبع: ایران ورزشی

به "یاری داور مصدوم: حتی دندان هایم هم درد می کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری داور مصدوم: حتی دندان هایم هم درد می کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید