کاخ ورسای فرانسه با اقدامات جدید ایمنی بازگشایی شد

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، بازدید کنندگان از کاخ مشهور ورسای ملزم به رزرو و پوشیدن ماسک صورت خواهند بود. یکی از محبوب ترین جاذبه های فرانسه دوباره و با چند تغییر کوچک باز شده است.

کاخ ورسای فرانسه با اقدامات جدید ایمنی بازگشایی شد

وبلاگ عینک سفارشی - کاخ ورسای که در حدود یک ساعت خارج از پاریس واقع شده است، به دلیل اقدامات قرنطینه برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا در این کشور، از ماه مارس بسته شده بود.

در حالی که هیچ کس نمی توانست از نقاط دیدنی و قابل توجه آن (به عنوان یک جهانگرد) بازدید کند، این کاخ تورهای مجازی را برای علاقه مندان خود ارائه نموده بود.

در حالی که بسیاری از مرزها هنوز بسته است، طبق گفته Lonely Planet، فرانسه آغاز به بازگشایی مشاغل نموده و به مردم این کشور اجازه می دهد تا آزادانه به اماکن مورد نظر خود بروند.

مانند بسیاری از جاذبه های محبوب دیگر، این موضوع شامل کاخ نمادین ورسای نیز می گردد.

اکنون، بازدید نمایندگان باید یک زمان رزرو نمایند تا کاخ بتواند موارد ایمنی همانند فاصله اجتماعی را رعایت کند. علاوه بر این، پوشیدن ماسک در حال حاضر برای بازدید نمایندگان بالای 11 سال اجباری است و بازدید نمایندگان باید طبق مسیری معین از مجموعه دیدن نمایند. موسیقی در باغ ها از سر گرفته می گردد، هرچند نمایش فواره ها در شب وجود نخواهد داشت. کنسرت ها و اپرا هایی که برای این تابستان برنامه ریزی شده بودند یا لغو شده اند یا دوباره برنامه ریزی می شوند.

حتی با بازگشایی مجدد، کاخ قطعاً تحت تأثیر مسائل مالی قرار خواهد گرفت. طبق گزارش رویترز، در سال 2019، 75 درصد از درآمد کاخ از فروش بلیت حاصل می گردد و چهار نفر از 5 بازدید نماینده از کشورهای دیگر می آیند.

منبع : travel and leisure

منبع: چمدان

به "کاخ ورسای فرانسه با اقدامات جدید ایمنی بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ ورسای فرانسه با اقدامات جدید ایمنی بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید