پیروانی: به تیم های بزرگی که در آسیا حرف اول را می زنند یک موقعیت هم ندادیم، می توانیم رتبه ای بهتر از فصل گذشته کسب کنیم

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، مربی تیم فوتبال صنعت نفت معتقد است، در بازی های به جامانده تا سرانجام لیگ می توانند نتایج خوبی به دست آورده و رتبه ای بهتر از سال گذشته کسب نمایند.

پیروانی: به تیم های بزرگی که در آسیا حرف اول را می زنند یک موقعیت هم ندادیم، می توانیم رتبه ای بهتر از فصل گذشته کسب کنیم

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، امیرحسین پیروانی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل آلومینیوم اراک گفت: تیم فوتبال آلومینیوم اراک تیمی است که خودش را در جدول پیدا نموده و یک کادر فنی خوب هم دارد. تیم ما هم بعد از پشت سر گذاشتن مسائلی که همه به آن واقف هستند و احتیاج به بازگویی ندارد، خوشبختانه تمرینات خوبی را انجام داده است. امیدواریم که همان شرایط خوبی را که در نیم فصل اول و 10 هفته ابتدایی داشتیم، دوباره پیدا کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به فشردگی مسابقات، بازیکنان مصدومی داریم که نمی توانیم از آنها استفاده کنیم. البته بازیکنان جوان و مستعد خوبی داریم و می توانیم جایگزین کنیم. ان شاءالله نتیجه ای را که مدنظرمان است، بگیریم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره اینکه این تیم چندین هفته است در گلزنی پیروز نبوده، اعلام نمود: طرفداران حق دارند که نسبت به عدم گلزنی تیم ما نگران باشند. وقتی که یک تیم را ارزیابی می نمایند، اگر آن تیم توپ را خوب به محوطه جریمه حریف برساند مسئله ای ندارد، ولی وقتی در گلزنی پیروز نیست بخش زیادی از آن به مسائل روحی و روانی مربوط می گردد. امیدواریم که با برطرف شدن مسائل مان و البته با تمرینات خوبی که انجام داده ایم مشکل گلزنی ما حل گردد و به گل هم برسیم.

پیروانی در خصوص اینکه صنعت نفت مانند سال گذشته در نیم فصل دوم وارد بحران شد و اینکه این تیم برای خروج از بحران در ادامه لیگ برنامه ای دارد، توضیح داد: سال گذشته تیم صنعت نفت علی رغم تمام مسائلی که داشت تیمی بود که نفراتش دو سه سال کنار هم بودند، ولی تیم ما سال جاری جدید است و خیلی طول می کشد تا بازیکنان جدید هماهنگ شوند. ما در بازی هایی که واگذار کردیم، منهای یکی دو بازی مستحق شکست نبودیم. در بازی با پدیده یا مقابل پرسپولیس و حتی سپاهان، بازی های خوبی انجام دادیم. ما به لحاظ آماری کیفیت خوبی داشتیم و به تیم های بزرگی که در آسیا حرف اول را می زنند، یک موقعیت گل هم ندادیم. در یکی دو بازی آخر هم روی ضربات ایستگاهی گل دریافت کردیم. امیدواریم که فردا شرایط متفاوتی داشته باشیم و امیدواریم که استارت پیروزیت دوباره صنعت نفت مقابل آلومینیوم زده گردد.

وی در پاسخ به این سؤال که صنعت نفت می تواند رتبه فصل گذشته اش در لیگ را کسب کند؟، گفت: اگر اشتباه نکنم رتبه سال گذشته تیم هفتم بود. ما براساس ذهنیتی که داریم امیدواریم که رتبه تک رقمی داشته باشیم و این رتبه می تواند پنجم، ششم و یا هشتم هم باشد. ما بازی های ساده تری روی کاغذ داریم و شش بازی در خانه با تیم های انتهای جدولی داریم. اگر آن امتیازات را کسب کنیم شاید بتوانیم رتبه بهتری نسبت به سال گذشته کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در واکنش به این موضوع که این تیم در هفته های سرانجامی بازی های سختی مقابل تیم های انتهای جدولی خواهد داشت، عنوان نمود: این موضوع یک مقدار به ما یاری می نماید. تیم ها مقابل ما در آبادان فوتبال رو به جلو بازی می نمایند و ما بهتر می توانیم استفاده کنیم. تیم ما مسائلی داشته است. مصدومیت ها، محرومیت ها و عدم تقویت تیم برای مان دردسر ایجاد نموده است. همه تیم ها در نیم فصل دوم تقویت شدند، اما ما دچار مشکل بودیم. ما امیدوار هستیم تا بازی های سرانجامی را با پیروزی به سرانجام برسانیم تا نتیجه بهتری بگیریم و از بحران خارج شویم. تیم هایی پیروز هستند که طبق برنامه ریزی جلو بروند، ولی ما در یکسری از اوقات نتوانستیم خوب مدیریت کنیم و من به عنوان مربی این تیم امیدوارم که شرایط خوبی برای تیم رقم بزنیم.

پیروانی در سرانجام درباره محروم و مصدومان تیمش اظهار کرد: سه بازیکن مصدوم داریم که امروز تعیین می گردد می توانند فردا به ما یاری نمایند یا نه. قطعاً یکی دو نفر از آنها نمی توانند در بازی فردا حضور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیروانی: به تیم های بزرگی که در آسیا حرف اول را می زنند یک موقعیت هم ندادیم، می توانیم رتبه ای بهتر از فصل گذشته کسب کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: به تیم های بزرگی که در آسیا حرف اول را می زنند یک موقعیت هم ندادیم، می توانیم رتبه ای بهتر از فصل گذشته کسب کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید