وزیر دفاع آمریکا: جزئیات حمله به پایگاه حشد الشعبی را به اطلاع ترامپ رساندم

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا از ارائه گزارش حمله نظامی این کشور به مواضع حشد الشعبی به دونالد ترامپ اطلاع داد.

وزیر دفاع آمریکا: جزئیات حمله به پایگاه حشد الشعبی را به اطلاع ترامپ رساندم

به گزارش مایک پمپئو، وزیر خارجه و مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا در یک کنفرانس خبری مشترک در ایالت فلوریدا از حمله نظامی این کشور به مواضع حشد الشعبی حمایت کردند.

بر این اساس، مایک پمپئو گفت: ما نیرو هایی که از حمایت ایران برخوردار بودند را هدف قرار دادیم. واشنگتن صبر نخواهد کرد که ایران جان نیرو های آمریکایی را به خطر بیاندازد.

مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا نیز در این باره گفت: شخصاً جزئیات این عملیات موفقیت آمیز به مواضع گروه های هوادار ایران را به اطلاع دونالد ترامپ، رئیس جمهور رساندم. من همچنین در ملاقات خود با ترامپ درباره سایر گزینه ها با وی رایزنی کردم.

وی توضیح داد: در این عملیات از جنگنده های اف 15 استفاده شد. نیروی هوایی ما در مجموع 5 هدف را بمباران کرد. 3 هدف در غرب عراق و نزدیک مرز سوریه و 2 هدف دیگر در خاک سوریه و بخش شرقی این کشور قرار داشت.

دیروز آمریکا مقر گردان های حزب الله عراق از زیرشاخه های الحشد الشعبی در شهرستان قائم در غرب عراق را بمباران کرد. این حمله با واکنش تند مقامات عراق همراه بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "وزیر دفاع آمریکا: جزئیات حمله به پایگاه حشد الشعبی را به اطلاع ترامپ رساندم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دفاع آمریکا: جزئیات حمله به پایگاه حشد الشعبی را به اطلاع ترامپ رساندم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید