نوازی: مقابل گل گهر به دنبال 3 امتیاز هستیم، در بازی با استقلال مستحق باخت نبودیم

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، مربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: بازیکنان شهر خودرو در شرایط ایده آلی قرار دارند و مقابل گل گهر به دنبال کسب 3 امتیاز هستند.

نوازی: مقابل گل گهر به دنبال 3 امتیاز هستیم، در بازی با استقلال مستحق باخت نبودیم

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، محمد نوازی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل گل گهر سیرجان گفت: خیلی شاد هستیم که در سیرجان هستیم و قطعا اتفاقات خوبی قرار است فردا بیفتد. شهر خودرو یک تیمی است که واقعا فوتبال بازی می نماید و گل گهر سیرجان هم با بازیکنان خوب و بهترین مربی حال حاضر ایران در 6 هفته گذشته نتایج خوبی گرفته است.

وی ادامه داد: شرایط ما هم خوب است و بازیکنان ما همه در سطح ایده آلی هستند. درست است ما بازی هفته قبل را به استقلال واگذار کردیم ولی همانطور که همه دیدند مستحق باخت نبودیم. انشالله فردا با روحیه خوبی که بچه ها دارند، مثل بازی با استقلال که حتی با 10 نفره شدن هم بازی خوبی انجام دادیم، فردا هم یک بازی خوب در شأن شهر خودرو انجام می دهیم تا 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: جعفری بازیکن مصدوم ما است که به همراه ما به سیرجان نیامده است، عرفان معصومی هم محروم است و بقیه بازیکنان شرایط خوبی دارند. انشالله بچه ها بتوانند نکاتی که رحمتی از آنها خواسته در زمین اجرا نمایند تا 3 امتیاز را بگیریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ عینک سفارشی بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نوازی: مقابل گل گهر به دنبال 3 امتیاز هستیم، در بازی با استقلال مستحق باخت نبودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوازی: مقابل گل گهر به دنبال 3 امتیاز هستیم، در بازی با استقلال مستحق باخت نبودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید