سامره: استقلال شانس مسلم قهرمانی است، استراماچونی به زمان احتیاج داشت

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که این تیم یکی از شانس های اصلی قهرمانی در لیگ برتر است.

سامره: استقلال شانس مسلم قهرمانی است، استراماچونی به زمان احتیاج داشت

علی سامره در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک سفارشی، درباره ملاقات سپاهان و استقلال که با تساوی 2-2 به پایان رسید، گفت: با توجه به شرایط دو تیم، قابل پیش بینی بود که شاهد یک بازی جذاب و تماشاگرپسند باشیم. هیچ کدام از دو تیم با توجه به وضعیتی که در جدول دارند، دوست نداشتند ببازند. در مجموع استقلال تیم برتر زمین بود و این شایستگی را داشت که برنده از زمین بیرون بیاید. استقلال در چند صحنه بدشانسی آورد و از اشتباهات داوری هم ضرر کرد. این تیم مستحق برد بود و این تساوی چیزی از ارزش های استقلال کم نمی کند.

وی ادامه داد: استقلال در این بازی به خوبی حریفش را بررسی نموده بود و نمایش های درخشان این تیم در چند بازی اخیر ادامه یافت. مدت ها قبل که استقلال نتیجه نمی گرفت بعضی انتقاد می کردند اما من می گفتم باید به سرمربی استقلال فرصت داد تا شناخت بیشتری از فوتبال ایران و شرایط تیمش پیدا کند. این مربی برای پیاده کردن سیستم موردنظرش و همچنین آماده کردن بازیکنان برای بازی در این سیستم احتیاج به زمان داشت و دیدید که شرایط استقلال نسبت به هفته های گذشته خیلی بهتر شد.

سامره در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می تواند در این فصل قهرمان گردد؟ بیان نمود: استقلال بدون شک یکی از شانس های اصلی قهرمانی است. بازی بعدی با شهر خودرو هم بسیار مهم است و اگر استقلال این بازی را ببرد موقعیت بهتری پیدا خواهد نمود. استقلال به روزهای خوبش رسیده و سال جاری شانس مسلم قهرمانی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سامره: استقلال شانس مسلم قهرمانی است، استراماچونی به زمان احتیاج داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامره: استقلال شانس مسلم قهرمانی است، استراماچونی به زمان احتیاج داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید