نظارت بر پروژه های سرمایه گذاری در مرکز استان اردبیل

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردبیل از بازدید و نظارت بر پروژه های سرمایه گذاری مرکز استان اطلاع داد.

نظارت بر پروژه های سرمایه گذاری در مرکز استان اردبیل

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، محرم جعفری سرپرست میراث فرهنگی شهرستان اردبیل، امروز چهارشنبه 14 آذر با اعلام این خبر توضیح داد: نزدیک به یک ماه از شروع به کار اداره میراث فرهنگی شهرستان اردبیل در ساختمان مستقل سپری شده و در این مدت اقداماتی به منظور ساماندهی تاسیسات گردشگری و پروژه های سرمایه گذاری داشتیم.

او اضافه نمود: به منظور برطرف مسائل پروژه های سرمایه گذاری و ممانعت از تاخیر در بهره برداری نظارت جامعی بر پروژه ها انجام می گردد.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان تاکید نمود: تکمیل بعضی پروژه های شاخص با جدیت دنبال می گردد و مطابق اهداف و سیاست های اداره کل، پروژه های بوم گردی با اولویت مورد حمایت است.

به گفته جعفری با بخشداران و دهیاران شهرستان هماهنگی های لازم اجرا شده تا نسبت به ساماندهی اقامتگاه های بوم گردی و سازمان های مردم نهاد حوزه گردشگری اقدام گردد.

او همچنین در مورد حمایت از طرح های اشتغال زا به صدور مجوز مشاغل خانگی اشاره نمود و اضافه نمود: 18 مجوز مستقل و سه مجوز پشتیبان با مجموع 27 مورد اشتغال از ابتدای سال صادر شده است.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان همچنین به معرفی 34 متقاضی تسهیلات مشاغل خانگی به بانک ها اشاره و توضیح داد: از این میزان هشت متقاضی به میزان 140 میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.

منبع: میراث آریا

به "نظارت بر پروژه های سرمایه گذاری در مرکز استان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت بر پروژه های سرمایه گذاری در مرکز استان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید