مهلت شرکت بیست و هشتمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی انتها یافت

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، دبیر جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی اظهار داشت: مهلت ثبت نام بیست و هشتمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی انتها یافت و این زمان تمدید نخواهد شد.

مهلت شرکت بیست و هشتمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی انتها یافت

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ عینک سفارشی، به نقل از سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، حامد علی اکبر زاده اظهار کرد: مهلت ثبت نام در بیست و هشتمین جشنواره کتاب سال به خاتمه رسیده است و دانشجویانی که در این جشنواره ثبت نام نموده اند تا 15 اردیبهشت فرصت دارند تا دو نسخه از آثار ثبت نام شده را به دبیرخانه ارسال نمایند، در غیر اینصورت آثار آن ها از مرحله داوری حذف خواهد شد.

وی از شکسته شدن رکورد تعداد ارسال آثار رسیده به جشنواره اطلاع داد و گفت: بیش از 730 اثر در جشنواره ثبت نام شده که این بالاترین میزان مشارکت در تمام ادوار این جشنواره بوده است. همچنین در این دوره بیشترین تعداد آثار دریافت شده در بخش اصلی مربوط به گروه های علوم پزشکی و علوم انسانی و در بخش ویژه مربوط به شاخه های تاریخ شفاهی و علوم انسانی - اسلامی است.

وی اضافه نمود: آثاررسیده به دبیرخانه جشنواره با توجه به ملاک های دبیرخانه، موضوع و محتوای هرکتاب در رشته ها و گروه های مشخص شده طبقه بندی شدند و به زودی مرحله اول داوری شروع خواهد شد.

لازم به ذکر است، برگزیدگان نهایی این جشنواره در هفته خاتمهی آبان ماه همزمان با هفته کتاب معرفی خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهلت شرکت بیست و هشتمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی انتها یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت شرکت بیست و هشتمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی انتها یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید