مشهد، گل محمدی: بیشتر بازیکنان ما در رختکن خون آلود بودند!

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، سرمربی تیم فوتبال پدیده شهرخودرو گفت: برابر نفت مسجدسلیمان بازی زیبایی انجام دادیم و بیشتر بازیکنان ما در رختکن خون آلود بودند.

مشهد، گل محمدی: بیشتر بازیکنان ما در رختکن خون آلود بودند!

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی از مشهد مقدس، یحیی گل محمدی بعد از فزونی 3 بر صفر تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در جمع وبلاگ عینک سفارشی گفت: بازی زیبایی را از تیم مان شاهد بودیم. دریافت 3 امتیاز هدف اصلی مان بود و هر دو نیمه را خیلی خوب آغاز کردیم. با سرعت بالا ایجاد موقعیت کردیم و بعد از اینکه حریف برای جبران گل جلو کشید کارمان برای زدن گل های بعدی راحت شد.

وی اضافه کرد: بازیکنان ما در این بازی زحمت زیادی کشیدند تا حدی که در رختکن اکثرشان خون آلود بودند. به خاطر زحماتشان از تک تک شاگردانم ممنون هستم. امیدوارم در بازی های آینده هم به همین شکل بتوانیم امتیازات لازم را بگیریم.

سرمربی پدیده در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می تواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را بدست بیاورد یا نه گفت: در این مورد همه چیز دست خودمان است. ما با دو رقیب اصلی مان در مشهد بازی داریم که واقعا تیم های سرسختی هستند و هزینه زیادی نموده اند تا در لیگ پیروز باشند. آنها از لحاظ امکانات و هزینه با ما قابل مقایسه نیستند اما بازیکنان ما هم نهایت کوشش خود را خواهند کرد تا بتوانیم سهمیه آسیا را بگیریم. متاسفانه در این بازی حسین مرادمند کارت زرد گرفت و دیدار بعدی را از دست داد که نمی تواند خبر خوبی برای ما باشد.

گل محمدی با اشاره به اینکه تیمش بازی سختی را مقابل نساجی مازندران پیش رو دارد، اضافه کرد: بازی با نساجی یکی از سخت ترین بازی های ما به خاطر شرایط خاص آنجا است. امیدوارم در قائمشهر یک بازی در شان تیم مان انجام دهیم و 3 امتیاز حساس آن را بگیریم.

وی در خصوص قضاوت داور مسابقه مطرح کرد: داوری در مجموع بد نبود. صحنه هایی هم که در بازی رخ داد در فوتبال طبیعی است. فکر می کنم کرمانشاهی و تیمش امروز یک روز خوب را پشت سر گذاشتند.

گل محمدی که تصور می کرد نتیجه دیدار سپاهان و استقلال مساوی به انتها رسیده و خبر نداشت در حین صحبت های او پاتوسی برای آبی پوشان گلزنی نموده است، در واکنش به این خبر گفت: نتیجه مساوی این بازی خیلی به نفع ما بود. در هر صورت سرنوشت مان دست خودمان است چون با هر دو تیم در مشهد بازی داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مشهد، گل محمدی: بیشتر بازیکنان ما در رختکن خون آلود بودند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشهد، گل محمدی: بیشتر بازیکنان ما در رختکن خون آلود بودند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید