سرمربی خوشه طلایی: با کوشش مضاعف مقابل ملوان حاضر شدیم

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، بیاتلو گفت: جانماندن از صعود موجب شد تا با کوشش مضاعفی، در این مسابقه حاضر شویم.

سرمربی خوشه طلایی: با کوشش مضاعف مقابل ملوان حاضر شدیم

به گزارش خبرنگار از ، وحید بیاتلو سرمربی خوشه طلایی در حاشیه بازی این تیم با ملوان بندر انزلی گفت: تیم ملوان در این بازی حساسبرای صعود امید داشت و ما هم برای جانماندن از صعود کوشش می کردیم و شرایط محرومیت از حضور در کنار تیم، موجب شد تا با کوشش مضاعفی، در این مسابقه حاضر شویم.

بیاتلو اضافه نمود: با تغییر کادر فنی و حضور میثاقیان در این ترکیب در کنار کوشش بازیکنان، علیرغم اینکه تیم حریف هر کاری برای پیروزی کرد، اما ما پیروز به پیروزی در بازی شدیم.

او افزود: امیدواریم که با افزایش سطح فنی تیم در بازی های به جای مانده، شانس ما برای صعود تا حدود زیادی ارتقا یابد.

اکبر میثاقیان مدیر فنی تازه باشگاه خوشه طلایی ساوه هم پس از انتها این ملاقات در جمع وبلاگ عینک سفارشی گفت: تیم شرایط خوبی را برای صعود دارد و امیدوارم با تعامل و همفکری ارکان مدیریتی باشگاه، بتوانیم با صعود به لیگ برتر، موجب خوشحالی طرفداران ساوجی شویم.

زارع سرمربی تیم ملوان هم گفت: در یک نگاه واقع بینانه در این بازی مستحق باخت نبودیم، در نیمه اول دارای موقعیت های خوبی بودیم و تا قبل از دریافت گل در نیمه دوم هم بر بازی مسلط بودیم.

زارع اضافه نمود: در فرایند بازی هم در چند موقعیت؛ تیم حریف کاری از پیش نبرد و معتقدم که گل های بازی را ما تقدیم کردیم و به هر حال نتوانستیم از موقعیت های خود در این بازی استفاده کنیم و نتیجه را واگذار کردیم.

انتهای پیغام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سرمربی خوشه طلایی: با کوشش مضاعف مقابل ملوان حاضر شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی خوشه طلایی: با کوشش مضاعف مقابل ملوان حاضر شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید