روز سرنوشت برای هافبک بدشانس تیم ملی

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، با تعیین شدن اندازه مصدومیت ابراهیمی می توان حضور یا عدم حضور او در جام جهانی را پیش بینی کرد.

روز سرنوشت برای هافبک بدشانس تیم ملی

امید ابراهیمی، هافبک دفاعی پرتلاش تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته تنها دو دقیقه بعد از ورود به زمین در برابر نیکاراگوئه با مصدومیتی شدید روبرو شده و روی برانکارد، زمین را ترک کرد. مقدار مصدومیت این بازیکن هنوز مشخص نیست و به نظر می رسد که حداقل تا امروز ظهر باید منتظر بمانیم.

مصدومیت امید ابراهیمی از ناحیه کشاله ران است؛ او که پیش از این از ناحیه یاد شده مصدومیتی جزئی داشت بعد از اتفاق شب گذشته، کادرفنی و طرفداران تیم ملی را به شدت نگران کرد تا یادآور صحنه ای مشابه از جام جهانی 2018 باشد.

ابراهیمی که به واسطه سبک فوتبال فیزیکی و جنگنده، معمولا خود نیز با مصدومیت هایی روبرو می گردد، در جریان بازی اول ایران در دور گروهی جام جهانی 2018 مقابل مراکش نیز به علت مصدومیت از بازی خارج شده بود. البته امید در آن ملاقات بعد از ده دقیقه تحمل درد، مجبور به تعویض شد و در بازی با اسپانیا نیز همین شرایط را داشت.

حال این هافبک 35 ساله در انتظار جواب آزمایشی است که مشخص خواهد نمود او می تواند در آخرین جام جهانی احتمالی خود حضور داشته باشد یا خیر. ابراهیمی یکی از بازیکنان مورد علاقه کی روش به شمار میرود و این مربی پرتغالی نیز به هیچ عنوان دوست ندارد در آستانه آغاز جام با خبر بد دوری او از میادین روبرو گردد.

وبلاگ عینک سفارشی ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "روز سرنوشت برای هافبک بدشانس تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز سرنوشت برای هافبک بدشانس تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید