سامانه سرد و بارشی اردبیل را فرا می گیرد

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، علی دولتی مهر در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه سامانه بارشی جدید مناطق مختلف استان را طی عصر آدینه تحت تاثیر خود قرار خواهد داد؛ اضافه کرد: فعالیت سامانه مذکور تا بعد از ظهر شنبه هفته آینده تداوم خواهد یافت.

سامانه سرد و بارشی اردبیل را فرا می گیرد

وی از تداوم بارش ها به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی تا دوشنبه هفته آینده اطلاع داد و اضافه کرد: با شروع بارش ها کاهش محسوس دما مناطق مختلف استان را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه برای روز پنجشنبه مناطق شمالی استان ابری خواهد بود، اضافه کرد: در این مدت برای سایر مناطق نیز آسمانی نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می گردد.

دولتی مهر با اشاره به اینکه بارش ها تا اواسط هفته آینده در سطح استان ماندگار خواهد بود، ادامه داد: با وجود در پیش بودن سامانه سرد و بارشی طی دو روز آینده شرایط جوی پایداری در سطح استان برقرار خواهد شد.

وی به وضعیت بارندگی های اخیر در استان نیز اشاره نمود و اضافه کرد: طی دو روز گذشته سامانه بارشی دیگری به استان اردبیل وارد شده بود که پیرو آن بارش های خوبی را در مناطق مختلف استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی شاهد شدیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سامانه سرد و بارشی اردبیل را فرا می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه سرد و بارشی اردبیل را فرا می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید