دلیل تمجید مردم آمریکا از فرمانده برکنارشده ناو تئودور روزولت چیست؟

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، فرمانده ناو تئودور روزولت با قربانی کردن سابقه کاری خود در نیروی دریایی، آن نامه را به مقامات بالاتر ارسال کرد و تنها هدف وی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در ناو بود اما پنتاگون ادعای دیگری داشت.

دلیل تمجید مردم آمریکا از فرمانده برکنارشده ناو تئودور روزولت چیست؟

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ عینک سفارشی به نقل از رادیو بین المللی چین، پس از آنکه برت کروزیر فرمانده ناو هواپیمابر تئودور روزولت نیروی دریایی آمریکا به دلیل هشدار درباره شیوع کرونا در این ناو و حفاظت از سلامت ملوانان رسماً برکنار شد، تصاویر وداع این فرمانده با ناو روز شنبه 15 فروردین در شبکه های اجتماعی مورد توجه گسترده قرار گرفت.

کروزیر 11 فروردین در نامه ای به پنتاگون هشدار داده بود که شیوع کروناویروس در کشتی به دلیل آنکه خدمه در فضاهای بسته زندگی می کنند شتاب گرفته است. وی همچنین خواهان تخلیه ناو از خدمه و قرنطینه ملوانان شده بود.

پنتاگون با این ادعا که کروزیر تصمیم نادرست گرفته است، از کار برکنار شد.

نامه برت کروزیر مورد توجه گسترده رسانه های آمریکا قرار گرفته است. روزنامه نیویورک تایمز با انتشار مقاله ای اعلام کرد: برت کروزیر با قربانی کردن زندگی و سابقه کاری خود در نیروی دریایی، آن نامه را به مقامات بالاتر ارسال کرد و تنها هدف وی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در ناو بود. این روزنامه همچنین برت کروزیر را افسری قابل احترام توصیف کرد که به منظور حفظ جان سربازان خود، آینده خود را قربانی کرد.

علاوه بر رسانه ها، شهروندان آمریکایی بسیاری نیز در شبکه های اجتماعی حمایت خود را از برت کروزیر و ناراحتی و خشم خود را از اقدام دولت آمریکا به برکناری او ابراز کردند.

یک کاربر آمریکایی نوشت: رئیس جمهوری که برای طفره رفتن از خدمت سربازی دروغی در حد داشتن میخچه در پایش گفته، فرماندهی را که جان ملوانانش را از بیماری مرگبار حفاظت می کند، برکنار کرده است. آنکه شایسته برکناریست، معلوم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دلیل تمجید مردم آمریکا از فرمانده برکنارشده ناو تئودور روزولت چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل تمجید مردم آمریکا از فرمانده برکنارشده ناو تئودور روزولت چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید