حدادی: مصلحت فردی را بر مصلحت ورزش ترجیح دادند

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، با اینکه وزارت ورزش و جوانان مطابق با قانون بیان کرد که انتخابات فدراسیون دوومیدانی باید بار دیگر برگزار گردد اما قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: عده ای مصلحت فردی را بر مصلحت ورزش دو و میدانی ترجیح دادند و در نهایت انتخابات ابطال شد.

حدادی: مصلحت فردی را بر مصلحت ورزش ترجیح دادند

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که انتخابات فدراسیون دوومیدانی که در تاریخ 19 اسفند برگزار گردید بار دیگر باید تکرار گردد و دلیل این موضوع این بود که معرفی نامه یکی از دبیران هیات استانی حاضر در مجمع بدون امضای رئیس هیات بوده در نتیجه غیرقانونی است و مجمع از حد نصاب خارج شده ایت، با این حال احسان حدادی پس از ابطلال انتخابات از عنوان ترجیح منافع فردی بر مصلحت دوومیدانی استفاده نموده است در حالی که اگر وزارت ورزش چنین تصمیمی نمی گرفت عدالت انتخابات حفظ نمی شد.

حدادی احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک آسیا پس از برگزاری مراسم تودیع ومعارفه سرپرست جدید فدراسیون دو و میدانی که امروز (چهارشنبه،) انجام شد، گفت: ما دوست داشتیم امروز شاهد برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس فدراسیون باشیم اما این اتفاق نیفتاد. عده ای مصلحت فردی را بر مصلحت ورزش دو و میدانی ترجیح دادند و در نهایت انتخابات ابطال شد. البته جای دارد به تمام عزیزانی که آمدند و در مجمع حاضر شدند خسته نباشید بگویم و همچنین از آقای علی نژاد هم متشکرم که به فکر بحران در دوومیدانی ایران هست.

او تأکید کرد: با انتخاب آقای داوری به عنوان رئیس فدراسیون منتظر اتفاقات خوب بودیم. او برنامه های خوبی داشت و قرار بود به این ورزش یاری کند. امیدوارم هر چه زودتر فردی اصلح انتخاب گردد و دو و میدانی ایران را از این بحران خارج کند.

حدادی در ادامه اعلام کرد: جا دارد صمیمانه از زحمات دلسوزانه آقای عرب در مدت زمان مسئولیت شان در پست سرپرستی فدراسیون تشکر کنم. او با درایت و سعه صدر آرامش را به خانواده دو و میدانی آورد و در همان مدت زمان حضورش سعی کرد تمامی امورات مرتبط با ورزشکاران المپیکی ودیگر ورزشکاران دارای شانس کسب سهمیه را مدیریت کند. امروز شاهد معرفی آقای مهدی مبینی از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان سرپرست جدید فدراسیون بودیم. او از قهرمانان این رشته و تیم ملی دوومیدانی است و در فدراسیون های دیگر هم نقش مثبتی در صندلی خود داشته است. خوشحالم که فردی از جنس همین رشته این مسئولیت را پذیرفته است و صمیمانه برایش آرزوی موفقیت دارم.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا با اشاره به نقش مهم کمیته ملی المپیک در حمایت از فدراسیون های المپیکی توضیح داد: بی شک نقش تأثیر گذار کمیته ملی المپیک در ساماندهی ورزشکاران المپیکی پوشیده نیست. کمیته ملی المپیک در کنار وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها می توانند با تعامل به پیشبرد اهداف ورزش کشور یاری زیادی نمایند. فدراسیون ها به تنهایی قادر به ثبت وقایع خوب در ورزش نیستند.

حدادی با اشاره به شرایط بحرانی ویروس کرونا در کشور و فرایند تمریناتش گفت: بی شک اتفاقات تلخ اخیر در کشور همه چیز را تحت الشعاع قرار داده و ما نیز مستثنا نیستیم. برنامه تمریناتم را فعلا باید با این شرایط انجام می دهم. امیدوارم شر این ویروس به زودی از کل جهان کنده گردد تا همه بازهم به هم نزدیک شوند. باید همدل و یک صدا شد تا به موفقیت رسید. ما ایرانی ها مردمان احساسی هستیم و اصلا دوری از هم برای ما سخت است. امیدوارم سال 1399 سالی توأم با موفقیت، سلامتی، تندرستی، شادی و مهربانی برای تک تک ایرانی های عزیز باشد و برای همه ورزشکاران المپیکی به خصوص دوومیدانی کاران آرزوی موفقیت دارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حدادی: مصلحت فردی را بر مصلحت ورزش ترجیح دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدادی: مصلحت فردی را بر مصلحت ورزش ترجیح دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید