کوشش ترکیه برای احیای بازار روسیه و ایران در 2015

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، ترکیه که درسال 2014 پیروز به جذب نزدیک به 40 میلیون جهانگرد خارجی شده، همچنان درتلاش است با کاهش قیمت هتل ها و بسته های حمایتی از سفرهای هوایی بازار منطقه ای خود را حفظ کند.

کوشش ترکیه برای احیای بازار روسیه و ایران در 2015

به گزارش دیلی الصباح ترکیه که درسال 2014 پیروز به جذب نزدیک به 40 میلیون توریست خارجی شده، همچنان به کوشش برای بازیابی بازارهای از دست رفته ایران و روسیه و دولت های مشترک المنافع است که به علت بروز مسائل و تحریم های مالی اتفاق افتاده است.

توریستی ترکیه درتمامی 13 کشورمشترک المنافع فدراسیون روسیه و دیگر کشورهای همسایه چون ایران، بازار فعال دارد که این رقم به معنی جذب ده میلیون توریست تنها از این منطقه و از نظرمالی به ارزش 8 تا 9 میلیون دلاردرآمد است. بنابراین با توجه به بروز مسائل مالی وکاهش ارزش پول به ویژه روبل در این کشورها سعی دارد با بسته های حمایتی این بازارها را احیا کند.

بسته یاری های سوختی به توریستان روس و ایرانی به اندازه 6000 دلار برای هر هواپیما که از این کشورها به ترکیه بیاید یکی از این اقدامات است. این بسته حمایتی از ماه آوریل و مه 2015 شروع می گردد. مجموعاً در سال گذشته 10.4 میلیون توریست از این کشورها به ترکیه سفر کردند که 4.4 میلیون نفر آن ها روسی بودند.

منبع: الی گشت

به "کوشش ترکیه برای احیای بازار روسیه و ایران در 2015" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش ترکیه برای احیای بازار روسیه و ایران در 2015"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید