بوستان 300 هکتاری در ضلع شمالی بلوار ساحلی شرق شهر بندرعباس احداث می شود

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، خبرنگاران/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: مطالعات ساخت بوستان 300 هکتاری در ضلع شمالی بلوار ساحلی شرق شهر بندرعباس، در حال انجام است که به زودی احداث آن آغاز خواهد شد.

بوستان 300 هکتاری در ضلع شمالی بلوار ساحلی شرق شهر بندرعباس احداث می شود

فریدون همتی شب گذشته(30 بهمن ماه) پس از بازدید از فرایند اجرای پروژه های ساخت بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس و بلوار ساحلی شرق شهر بندرعباس که به همراه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و دادستان بندرعباس انجام شد، بیان کرد: این طرح ها به عنوان دو پروژه بزرگ و بسیار مهم در سطح استان و کشور، مزایا و آثار مطلوب متعددی را به همراه دارند.

وی ادامه داد: پشتیبانی مناسب مالی و حمایت خوب از این پروژه ها اجرا شده و فرایند اجرای آنها به صورت شبانه روزی در حال انجام است تا به سرعت تکمیل و آماده بهره برداری شوند.

استاندار هرمزگان با اشاره به فرایند ساخت بلوار 24 کیلومتری در شرق شهر بندرعباس، افزود: این بلوار در سطح کشور کم نظیر است و از نوع خاص معماری، نور و فضای سبز برخوردار است.

همتی شرح داد: همچنین مطالعات ساخت بوستان 300 هکتاری در ضلع شمالی این بلوار نیز در حال انجام است که به زودی احداث آن آغاز خواهد شد.

وی گفت: این بوستان و همچنین بلوار ساحلی شرق بندرعباس، می تواند تحول بزرگی در دسترسی مردم به سواحل زیبای شرق شهر بندرعباس ایجاد کند و همچنین منطقه ای جدید و متنوع برای گردشگری خواهد بود.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: با ایجاد این امکانات و ظرفیت جدید در شهر بندرعباس، شاهد ایجاد اشتغال بیشتر برای مردم خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بوستان 300 هکتاری در ضلع شمالی بلوار ساحلی شرق شهر بندرعباس احداث می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوستان 300 هکتاری در ضلع شمالی بلوار ساحلی شرق شهر بندرعباس احداث می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید