بحران شدید و 10 درصدی که باز هم پرسپولیسی ها را راضی نمی کند!

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، مدیران نو باشگاه پرسپولیس در حالی با چالشی جدی روبرو شد ه اند که باید بخش زیادی از مطالبات بازیکنان و مربیان را پرداخت نمایند.

بحران شدید و 10 درصدی که باز هم پرسپولیسی ها را راضی نمی کند!

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک سفارشی، یحیی گل محمدی در نشست خبری خود پس از ملاقات مقابل ذوب آهن در پیامی به مدیران باشگاه پرسپولیس هشدار داد در صورت عدم پرداخت مطالبات بازیکنان در روزهای پیش رو، تیمش وارد فاز بحرانی خواهد شد.

گل محمدی خیلی زود و پس از این صحبت ها به نزدیکان خود گفت که در صورت عدم پرداخت مطالبات اعضای تیم، پس از ملاقات با فولاد خوزستان از سمت خود استعفا خواهد داد. تهدیدی که رضا درویش مدیرعامل نو باشگاه پرسپولیس را در روزهای آغازین کارش با چالشی جدی روبرو نموده است.

درویش که در روز معارفه خود بین اعضای تیم پرسپولیس با گلایه شدید کادرفنی و بازیکنان این تیم از شرایط اقتصادی روبرو شده بود، در روزهای گذشته نتوانسته منبع اقتصادی نوی برای پرداخت مطالبات تیم پرسپولیس پیدا کند و در این شرایط شنیده می گردد در صورت تأمین منابع نیز قرار است تنها 10 درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت گردد.

این در حالی است که مجید صدری سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس به بازیکنان وعده داده بود تا هفته گذشته 20 درصد از قرارداد اعضای این تیم را پرداخت کند که این وعده عملی نشد و صدری در روزی که قول پرداخت داده بود، از سمت خود استعفا کرد و همین موضوع ناراحتی و دلخوری شدید پرسپولیسی ها را در پی داشت.

در این شرایط با توجه به فرا رسیدن نیم فصل لیگ برتر، شنیده می گردد در صورتی که حتی درویش بتواند 10 درصد از قرارداد بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس را در روزهای پیش رو پرداخت کند، بازهم با اعتراض سرخپوشان روبرو خواهد شد و آنها توقع پرداخت حداقل 20 تا 30 درصدی از مدیران باشگاه پرسپولیس دارند. مبلغی که تأمین منابع آن از سوی درویش بسیار سخت به نظر می رسد و همین موضوع آژیر خطر را در اردوگاه سرخ ها به صدا درآورده است.

نکته جالب در مورد باشگاه پرسپولیس این است که در شرایط بحرانی این تیم ظاهراً هیچ یک از اعضای هیئت مدیره این باشگاه که به تازگی از سوی وزارت ورزش منصوب شده اند، نتوانسته اند راهکاری برای خروج از این شرایط ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بحران شدید و 10 درصدی که باز هم پرسپولیسی ها را راضی نمی کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران شدید و 10 درصدی که باز هم پرسپولیسی ها را راضی نمی کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید