اپل رویداد WWDC 2020 را به صورت آنلاین برگزار می نماید

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، اپل ساعاتی قبل اظهار داشت که سال جاری کنفرانس توسعه دهندگان موسوم به WWDC را به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار خواهد نمود. اپل می گوید این رویداد که قرار است در تاریخ نامشخصی در ماه ژوئن کار خود را شروع کند، یک تجربه آنلاین کاملا جدید است که شامل مراسم همیشگی خواهد بود.

اپل رویداد WWDC 2020 را به صورت آنلاین برگزار می نماید

رییس بخش بازاریابی اپل در یک بیانیه منتشر شده خاطرنشان نموده که جزییات بیشتر مربوط به این رویداد در هفته های آینده اعلام خواهد شد. در سال های اخیر، شهر سن خوزه میزبان این رویداد بوده است. اپل همچنین قرار است 1 میلیون دلار به بعضی از نهادهای سن خوزه اهدا کند تا بتواند تا حدی ضرر مربوط به عدم شرکت هزاران نفر را جبران کند.

معمولا، رویداد WWDC با نطق اصلی کار خود را شروع می نماید و طی آن نسخه جدید iOS، macOS، tvOS و WatchOS معرفی می شوند و در روزهای بعدی رویداد اپل جلساتی را برای توسعه دهندگان برگزار می نماید تا با پلتفرم های جدید این شرکت آشنا شوند. اما این شرکت سال جاری با برگزاری مراسم به صورت آنلاین، رویکرد جدیدی را اتخاذ نموده است. طی هفته های گذشته، ویروس کرونا کشورهای متعددی را دیگر خود نموده و لغو مراسم های این چنینی می تواند سرعت شیوع آن را تا حدی کاهش دهد.

ما در حال حاضر سرنخ هایی در خصوص جزییات رونمایی های اپل در دست داریم. به عنوان مثال، در خصوص iOS باید بگوییم که اپل مشغول توسعه یک اپلیکیشن جدید برای تندرستی است و ضمناً یک API برای تشخیص دست خط ارائه می گردد. WatchOS 7 هم ظاهرا قابلیت پایش خواب و واچ فیس های پرچم کشورهای را به ارمغان می آورد. ضمناً به احتمال زیاد نسخه جدید اپل واچ هم می تواند سطح اکسیژن خون را تشخیص بدهد. در نهایت باید بگوییم که اپل احتمالا به کاربران اجازه می دهد مرورگر و اپلیکیشن ایمیل پیش فرض گجت ها را تغییر بدهند.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپل رویداد WWDC 2020 را به صورت آنلاین برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل رویداد WWDC 2020 را به صورت آنلاین برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید