اقدامی عجیب در والیبال ایران

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، یکی از عجیب ترین اتفاقات ورزشی این روز ها در والیبال و برای بهروز عطایی رخ داد؛ جایی که تمام تمجید ها از او کمتر از یک هفته به انتقاد تبدیل شد. عطایی امروز مرد شماره یک والیبال ایران محسوب می شود چرا که هم نیمکت بزرگسالان را دارد و هم جوانان.

اقدامی عجیب در والیبال ایران

قهرمانی تیم ملی در آسیا آن هم با بازیکنان جوان اتفاق خوب و قابل توجهی بود، اما بعد از این اتفاق به قدری بزرگ شد که همه ایرادات و مسائل موجود را فراموش کردند.

از سال 2009 تا به امروز تیم ملی به جز یک دوره همواره در فینال قهرمانی آسیا حاضر بوده و در این 7 دوره چهار قهرمانی و دو نایب قهرمانی را به نام خود ثبت کرده است. با این شرایط قهرمانی اتفاق تازه ای نبود هرچند که نباید منکر تاثیر کادرفنی بود. اما کارشناسان یکی از مهم ترین عوامل قهرمانی انگیزه بالای بازیکنان جوان مطرح کردند که کمک زیادی برای رسیدن به این نام کرد.

درباره غیبت بازیکنان مطرح هم ذکر این نکته لازم است که نه فقط ایران بلکه ژاپن و کره جنوبی هم برخی از بازیکنان اصلی خود را به همراه نداشتند. با وجود اینکه کره جنوبی پیروز به حضور در المپیک نشد، اما کشورهایی، چون ژاپن بیش از آن که به قهرمانی در آسیا اهمیت بدهند حضور در المپیک و نتیجه گرفتن برایشان اهمیت دارد. این اتفاق بار ها از سوی کارشناسان اظهار شد که هدف ایران نه کسب نام در آسیا بلکه رسیدن به جایگاه های بالا در المپیک و قهرمانی جهان باشد.

به هرترتیب با وجود ارزشمند بودن قهرمانی در آسیا آن هم فقط با یک ست باخته، اما باید به این موضوع توجه کرد که والیبال ایران سال هاست به لطف همین قهرمانی ها درجا زده و حتی در راستا عقب گرد است و بعید نیست که تا چند سال دیگر دوباره به آن روزی برسد که هنوز ولاسکو به ایران نیامده بود، اما همواره فدراسیون مدال را بیشتر از توسعه دوست دارد.

منبع: فرارو

به "اقدامی عجیب در والیبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامی عجیب در والیبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید