افزایش غلظت آلاینده ها در 4 کلانشهر

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از پایداری در جو در کشور تا سه روز آینده اطلاع داد و گفت: این شرایط در چهار کلانشهر کشور سبب افزایش غلظت آلاینده ها می گردد.

افزایش غلظت آلاینده ها در 4 کلانشهر

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، صادق ضیاییان در مصاحبه با ایسنا با اشاره به اینکه از امروز تا سه شنبه (26 تا 29 مهر) در بیشتر اوقات آسمان کشور صاف و پایدار خواهد بود و در شهرهای تهران، کرج، مرکزی و اصفهان افزایش غلظت آلاینده ها به ویژه در اوایل ساعات صبح پیش بینی می گردد، اظهار کرد: در نوار شمالی کشور نیز طی این مدت افزایش نسبی دما رخ می دهد.

وی ادامه داد: از بعد ازظهر روز سه شنبه (29 مهر) به همراه نفوذ جریان شمالی روی غرب سواحل دریای خزر بارش در گیلان و اردبیل شروع می گردد و طی روز چهارشنبه (30 مهر) در کل سواحل شمالی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی، شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و کاهش نسبی دما دور از انتظار نیست.

ضیاییان با بیان اینکه طی روزهای پنجشنبه و آدینه (1 و 2 آبان) در اردبیل و سواحل دریای خزر بارش ادامه دارد، گفت: در شمال شرق کشور نیز وزش باد افزایش یافته و در مناطق شمالی آن ابرناکی و بارش پراکنده رخ می دهد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در سرانجام درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (27 مهر) صاف همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد با حداقل دمای 13 و حداکثر دمای 24 درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (28 مهر) نیز صاف همراه با غبار محلی و وزش باد با حداقل دمای 13 و حداکثر دمای 25 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: جام جم آنلاین

به "افزایش غلظت آلاینده ها در 4 کلانشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش غلظت آلاینده ها در 4 کلانشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید