اردوهای هندبال 10 ماه تعطیل بود، از سطح اول آسیا جدا شده ایم

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، مجتبی کرمیان ملی پوش دعوت شده به اولین اردوی تیم ملی هندبال در جریان تمرین تیم در مصاحبه با خبرنگاران گفت: 10 ماهی می گردد که اردوهای تیم ملی تشکیل نشده و تمرینات تعطیل بوده است. وضعیت اردوی برگزار شده خوب است و به امید خدا از مراحل بعد لژیونرها نیز به ما اضافه می شوند.

اردوهای هندبال 10 ماه تعطیل بود، از سطح اول آسیا جدا شده ایم

وی ادامه داد: دوماهی از رقابت های لیگ برتر هندبال می گذرد و ما در این مدت تمرین خاصی نداشته ایم. در این مرحله از اردو مربی بیشتر روی کارهای بدنی تمرکز می نماید تا در مراحل بعدی کارهای توپی و تکنیکی نیز آغاز گردد.

کرمیان در مورد پیش بینی شرایط ایران و کسب نتیجه در رقابت های پیش رو نیز گفت: آدم باید واقع بین باشد، تیم ما از سطح اول آسیا جدا شده است و به خاطر مشکلاتی که داشته ایم چندین مسابقه جهانی را از دست داده ایم. در حقیقت ما الان در بین سه تیم برتر آسیا نیستیم. این در حالی است که چهار سال پیش دوم آسیا شدیم. امیدوارم با این تمریناتی که آغاز شده و به زودی هم لژیونرها به جمع ما اضافه می شوند بتوانیم به سطح آمادگی خوب و به آن جایگاهی که دوست داریم برسیم.

هندبالیست کشورمان در مورد خواسته اش از فدراسیون هندبال نیز بیان داشت: تمرینات آغاز شده اما بیشتر از تمرینات ما احتیاج به بازی تدارکاتی داریم. اگر بدنمان به سطح آمادگی خوبی برسد باید بعد از آن به بازی تدارکاتی فکر کنیم. ژاپن برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا یک ماه در کمپی در آلمان اردو زد. ما بازی کم داریم و فدراسیون اگر بتواند این بازی ها را تدارک ببیند یاری بزرگی به بالا بردن سطح آمادگی ما نموده است.

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، اولین مرحله از اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان کشورمان به مربیگری علیرضا حبیبی از 28 اردیبهشت ماه الی دوم خردادماه در تالار هندبال تهران برپا شد. تیم ملی هندبال کشورمان خود را برای حضور در دو رویداد انتخابی المپیک و قهرمانی آسیا آماده می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اردوهای هندبال 10 ماه تعطیل بود، از سطح اول آسیا جدا شده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوهای هندبال 10 ماه تعطیل بود، از سطح اول آسیا جدا شده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید