آمار ناامیدکننده منشا: حسرت 1015 دقیقه ای

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، در این 1015 دقیقه، شجاع، کمال و نعمتی هر کدام 2 گل زده اند و تعداد گل های زده آدام همتی که دقایق حضورش در میدان به مراتب کمتر از گادوین منشا است، با گل های منشا برابری می نماید.

آمار ناامیدکننده منشا: حسرت 1015 دقیقه ای

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی ، اولین و آخرین گلی که گادوین منشا در لیگ هجدهم زد، دقیقه 65 هفته دوم بود. منشا در آن بازی دروازه فولاد را باز کرد اما بعد از آن دیگر در لیگ برتر موفق به گلزنی نشد. دقایق حضور منشا در ترکیب پرسپولیس 870 دقیقه است و اتفاق تلخ اینکه این مهاجم نیجریه ای در این 870 دقیقه تنها یک گل زده است.

بعد از تنها گل منشا، پرسپولیس 1015 دقیقه بازی نموده و در واقع این عدد را باید حسرت گادوین بدانیم که به نظر می رسد دوباره وارد دوره افت شده و هیچ بعید نیست که بعد از آمدن بازیکنان جدید، جایگاهش در ترکیب اصلی را از دست بدهد.

جالب اینکه در همین 1015 دقیقه که منشا حسرت گلزنی را به دوش می کشیده، شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا و سیامک نعمتی هر کدام 2 گل برای پرسپولیس زده اند و تعداد گل های زده آدام همتی که دقایق حضورش در میدان به مراتب کمتر از گادوین منشا است، با این مهاجم برابری می نماید.

2 - 160

منبع: ایران ورزشی

به "آمار ناامیدکننده منشا: حسرت 1015 دقیقه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار ناامیدکننده منشا: حسرت 1015 دقیقه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید