شروع تمرینات تیم فوتسال زیر 20 سال در ارومیه

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، تمرینات تیم فوتسال زیر 20 سال ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از صبح امروز در ارومیه شروع شد.

شروع تمرینات تیم فوتسال زیر 20 سال در ارومیه

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال زیر 20 سال آسیا با حضور دوازده تیم از 22 خرداد تا دوم تیرماه به میزبانی ایران در شهر تبریز برگزار می گردد و تیم فوتسال زیر 20سال کشورمان با تیم های افغانستان و هنگ کنگ همگروه است.

به همین منظور پس از حضور فوتسالیست های زیر 20 سال کشورمان در تورنمنت محبت آمیز کشور چین تایپه، نخستین اردوی تیم فوتسال زیر 20سال از ساعت 10 صبح امروز به میزبانی ارومیه شروع شد. در تمرین نوبت صبح، بازیکنان در ابتدا بدن هایشان را با انجام حرکات کشکشی، استارت های انفجاری و کار با توپ زیر نظر مسعود جنتی -مربی بدنساز تیم گرم کردند.

در ادامه نیز حمید شاندیزی با تقسیم بازیکنان در دو گروه در یک نیمه از زمین، نکات فنی در بخش دفاع تیمی را به همراه رضا داورزنی، یاری مربی برای بازیکنان به طور عملی تشریح کردند. همچنین محمد هاشم زاده که به درخواست شاندیزی تا مسابقات قهرمانی آسیا با تیم همکاری خواهد داشت، در این بخش نظاره گر تمرینات بود و نکات لازم را یاداشت کرد.

دروازه بان های تیم هم در سوی دیگر زمین به تمرین با مربی خود کاظم صادقی مشغول شدند.

در سرانجام نیز ملی پوشان در قالب دو گروه به بازی درون تیمی پرداختند.

این نوبت تمرینی پس از دو ساعت به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شروع تمرینات تیم فوتسال زیر 20 سال در ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع تمرینات تیم فوتسال زیر 20 سال در ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید