راهیابی سه کشتی گیر ایران به فینال قهرمانی جوانان آسیا

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، رامین طاهری، یوسف قادریان و سید مصطفی صالحی زاده به دیدار پایانی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا راه یافتند.

راهیابی سه کشتی گیر ایران به فینال قهرمانی جوانان آسیا

به گزارش ایسنا، در رقابت های شش وزن نخست کشتی فرنگی جوانان آسیا که امروز (پنجشنبه) صبح در پوکت تایلند شروع شده است، سه کشتی گیر ایرانی در اوزان 66، 84 و 96 کیلوگرم به فینال راه یافتند و دو نفر از آنها (فرشاد رستمی کیا و بهروز ملکی) راهی دیدار رده بندی شدند.

در وزن 55 کیلوگرم، ملکی که کشتی اول خود را به حریف ازبکستانی واگذار نموده بود، در مسابقات شانس مجدد توانست به دیدار رده بندی راه یابد. او باید در این مسابقه به مصاف یوکی تاکشیتا از ژاپن برود.

در وزن 60 کیلوگرم، امید قادری فریمانی با شکست مقابل حریف قزاقستانی در دور اول و راه نیافتن حریفش به فینال از دور رقابت ها کنار رفت.

اما در وزن 66 کیلوگرم، رامین طاهری ابتدا حریفی از کره جنوبی و پس از آن حریفی از تایلند را شکست داد و با پیروز شدن در دیدار نیمه نهایی در مقابل کشتی گیر قرقیزستانی باید در فینال به مصاف کشتی گیری از تاجیکستان برود.

در وزن 74 کیلوگرم: فرشاد رستمی پس از پیروزی مقابل حریفانی از ترکمنستان و هند در نیمه نهایی به حریف قرقیزستانی خود باخت و باید در دیدار رده بندی این رقابت ها به مصاف برنده کره جنوبی و چین تایپه برود.

در وزن 84 کیلوگرم: یوسف قادریان که در دور اول استراحت داشت، در دور دوم حریف هندی خود را برد و با پیروزی در نیمه نهایی مقابل حریف قرقیزستانی باید در فینال به مصاف کشتی گیری از کره جنوبی برود.

همچنین در وزن 96 کیلوگرم: سید مصطفی صالحی زاده پس از استراحت در دور اول و پیروزی مقابل کشتی گیر عراقی در دور دوم حریف ازبکستانی خود را در نیمه نهایی شکست داد و در فینال باید به مصاف کامبار ژوروبکف از قرقیزستان برود.

رقابت های فینال و رده بندی کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا عصر امروز در پوکت تایلند برگزار خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "راهیابی سه کشتی گیر ایران به فینال قهرمانی جوانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی سه کشتی گیر ایران به فینال قهرمانی جوانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید