کرمانی مقدم: قلدرها بوقچی گردیده اند

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی / مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره حاشیه هایی که برخی تماشاگرنماها برای باشگاه پرسپولیس ایجاد نموده اند این واکنش را نشان می دهد: لیدرها یا بوقچی های الان با قدیم فرق می نمایند. در دهه های گذشته بوقچی ها بدون منت و چشمداشت تیم را تشویق می کردند، اما الان قلدرها به عنوان بوقچی انتخاب می شوند. اگر آنها آرامش تیم را به هم بریزند، باشگاه باید با بوقچی ها برخورد کند. بوقچی ها که نباید رئیس بازی دربیاورند!

کرمانی مقدم: قلدرها بوقچی گردیده اند

کرمانی مقدم با اشاره به شرایط پرسپولیس ادامه داد: این تیم باید در نیم فصل اول خودش را در جمع بالانشین ها نگه دارد. اعتقاد من این است که پرسپولیس در نیم فصل دوم خیلی بهتر خواهد شد. در حال حاضر پرسپولیس زیبا بازی نمی کند و دریافت سه امتیاز برای این تیم بسیار مهم است، امیدوارم پرسپولیس در نیم فصل دوم از لحاظ سبک بازی و امتیازگیری به بهترین شرایط ممکن برسد.

کرمانی مقدم که در حال حاضر به عنوان مربی در تیم دسته اولی استقلال جنوب مشغول فعالیت اس، در مورد تساوی این تیم برابر اروند کارون خرمشهر هم توضیحاتی داد: همه می دانند که بازی در آن شرایط آب و هوایی چقدر دشوار است. ما در این بازی می توانستیم برنده باشیم و بچه ها با غیرت و تعصب بالایی بازی کردند. این تازه 20 درصد از توان فنی تیم ماست. خیلی از تیم ها دو تا سه ماه در تمرین و اردو بودند، ولی تیم ما با سه هفته تمرین وارد مسابقات شد. به خاطر حضور فرهاد کاظمی، خیلی ها از تیم ما توقع صعود دارند، ولی باید این را هم در نظر گرفت که تیم ما تازه به لیگ دسته اول صعود نموده است. ما اگر سال جاری بتوانیم در جمع بالانشین ها باشیم خوب است، ولی کادر فنی، بازیکنان و مسئولان باشگاه مصمم هستند که به لیگ برتر صعود کند.

منبع: iran-varzeshi.com

به "کرمانی مقدم: قلدرها بوقچی گردیده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمانی مقدم: قلدرها بوقچی گردیده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید