نیشی: مهاجمان پرسپولیس بسیار خطرناک هستند

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، ما در این بازی کوشش می کنیم تا در مناطقی که می خواهند کار نمایند فشار می آوریم.ما خیلی خوب می دانیم که در این بازی باید مانع پاس های خطرناک آنها شویم.

نیشی: مهاجمان پرسپولیس بسیار خطرناک هستند

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی ،دایگو نیشی، هافبک ملی پوش تیم کاشیما آنتلرز در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس گفت:می خواهیم از بازی فینال در مقابل تیم پرسپولیس لذت ببریم و این اولین چیزی است که به آن فکر می کنیم اما این تمام داستان نیست.با هم می خواهیم بجنگیم تا کاشیما را برنده این مسابقه کنیم، این اتفاق با حضور طرفداران رخ خواهد داد.

او در مصاحبه با سایت AFCهم گفت: پما نباید در این بازی عقب نشینی کنیم، چون بازی برگشت خارج از کشور و به میزبانی رقیب خواهد بود و تیم ایرانی در کشورش به صورت غیرقابل وصفی حمایت خواهد شد.به همین خاطر ما باید به ایران با یک ویژگی متمایز رهسپار شویم.مهاجمان پرسپولیس بسیار خطرناک هستند.از الان رقیب را بررسی می کنیم تا بدانیم چگونه با آنها روبرو شویم. ما در این بازی کوشش می کنیم تا در مناطقی که می خواهند کار نمایند فشار می آوریم.ما خیلی خوب می دانیم که در این بازی باید مانع پاس های خطرناک آنها شویم. نمی توانم از نیت بازیکنان دیگر بگویم، اما درباره خودم می گویم که در این بازی کوشش می کنم تا گل های زیادی بزنیم.

3-185

منبع: ایران ورزشی

به "نیشی: مهاجمان پرسپولیس بسیار خطرناک هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیشی: مهاجمان پرسپولیس بسیار خطرناک هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید